Radeon HD 6850 past niet ?!

Pagina: 1
Acties:

• JasonSub
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06-2024
hallo :)

Ben voor het eerst een pc aan het bouwen. Tot nu toe ging het allemaal goed.
Maar nu zit ik met de videokaart. Volgens mij past hij niet in de kast.

Het ijzeren uitsteeksel dat boven de HDMI poorten zit om hem aan de kast te bevestigen
past ook nergens.

Het gaat om:
asrock 870 extreme3
Radeon HD 6850
Lancool k 58

Foto's

Hier zie je de pci ingang. Daar past de kaart volgens mij wel in. Maar hij komt steeds tegen de kast aan ?
Afbeeldingslocatie: http://i222.photobucket.com/albums/dd192/Krentenbol78/P1010219.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i222.photobucket.com/albums/dd192/Krentenbol78/P1010218.jpg

Niet die van mij maar qua uiterlijk nagenoeg hetzelfde
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products_larges/107519/4/amd-radeon-hd-6870.jpg

Hoe krijg ik dit ding geinstalleerd in de kast :sweat:

Hoop dat jullie me kunnen helpen, zou een beetje zonde zijn als ik het sloop :P

Alvast bedankt ! _/-\o_

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20
En wat past er nu niet precies dan? Het zijn allemaal standaard maten die gebruikt worden op deze componenten. Mijn vraag is dan, waar stoot je tegen aan, op welk punt kun je de kaart niet verder krijgen?

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:52:
En wat past er nu niet precies dan? Het zijn allemaal standaard maten die gebruikt worden op deze componenten. Mijn vraag is dan, waar stoot je tegen aan, op welk punt kun je de kaart niet verder krijgen?
misschien met een foto waar het niet past....?

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:31
Je moet eerst dat bochtje van de bracket boven de slots zetten, en dan naar beneden schuiven tot je hem in het pci-e slot hebt. Heb je al wel eens vaker een pci(e) kaart ingebouwd?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

http://www.google.nl/sear...&resnum=3&ved=0CDoQqwQwAg
Als je zo'n video volgt, lukt het dan ook niet? Want in principe moet het gewoon passen, alleen als de kaart langer is dan de ruimte in je kast kan je aan de voorkant in problemen komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• FastFred
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:53:
[...]

misschien met een foto waar het niet past....?
Ik ben ook niet blind, ik zie die foto toch ook wel. Maar dat is een foto van de plek waar de videokaart hoort te zitten. Als hij nu ook een foto plaatst met de videokaart erin, tot het punt waar hij niet verder kan, kunnen we verder aanwijzingen geven ;)

En zoals hierboven gezegd wordt, op youtube stikt het van de filmpjes die laten zien hoe de kaart erin moet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 09-12-2010 09:16 ]

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:13:
[...]

Ik ben ook niet blind, ik zie die foto toch ook wel. Maar dat is een foto van de plek waar de videokaart hoort te zitten. Als hij nu ook een foto plaatst met de videokaart erin, tot het punt waar hij niet verder kan, kunnen we verder aanwijzingen geven ;)
Ik vermoed ook dat hij het als aanvulling op jouw bericht bedoelde en niet als reactie naar jou toe :)

• FastFred
Dat kan ook XD

• JasonSub
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06-2024
Hee gasten, heel erg bedankt allemaal voor de reacties. Heb het nu toch voormekaar gekregen :)
Is de eerste keer dat ik een pc bouw dus het is een beetje prutsen allemaal nog (A)

Nu hoef ik alleen nog maar de voeding overal op aan te sluiten en te testen :)

Hoe weet ik of alles werkt ? Checkt de POST het moederbord, en dan moet ik zelf wat benchmarks
draaien voor de cpu en videokaart?

Heel erg bedankt ;D

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je zonder foutmeldingen in Windows komt en daar alle apparaten in apparaatbeheer ziet weet je dat alles goed is aangesloten. Als je wilt weten of alle onderdelen goed zijn moet je 24 uur memtest draaien, 24 uur orthos en een uurtje 3dmark.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:57:
Als je zonder foutmeldingen in Windows komt en daar alle apparaten in apparaatbeheer ziet weet je dat alles goed is aangesloten. Als je wilt weten of alle onderdelen goed zijn moet je 24 uur memtest draaien, 24 uur orthos en een uurtje 3dmark.
Want die testen ook de audiodrivers ? Een stress programma test enkel de basiscomponenten (graka, mobo, geheugen en processor)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je het windows opstartgeluid hoort kan je er vanuit gaan dat audio wel werkt ;)

Pagina: 1