Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:28
Ik heb dus laatst pingchat geinstalleerd op mijn nieuwe oude HTC Hero.

Het probleem is dus echter dat hij autmatisch de pingchat ID van de oude eigenaar pakt. Dit vind ik echt heel raar. Ik heb namelijk de telefoon toen ik hem kreeg gewiped en opnieuw geflasht en heb er ook met mijn gmail account op ingelogd.

ik kan ook geen instellingen wissen ofzo of een ander account aanmaken.

Ik heb bij mijn profiel wel Nick gezet maar als ik b.v iemand toevoeg krijgt die: StijnBranklas (even fictief) wil u toevoegen als vriend. Buiten dat is die account nu volgens m ij ook aan mijn telefoonnummer gekoppeld.

Ik ga zoiezo Alleen nog maar whatsapp gebruiken, maar heb er geen zin in dat mijn tel nummer/ mijn telefoon is gekoppeld aan iemand anders zijn Pingchat..

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

En heb je de maker al gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:33
Je zal Ping moeten mailen met het verzoek de koppeling te verbreken. Dit moet ook in het geval je je pingchat ID wilt meenemen naar een nieuwe mobiel. Beetje omslachtig systeem als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:28
pff inderdaad nogal omslachtig! zal er eens achteraan gaan :S

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:00
offtopic:
Telefoon van Stijnos1991 gekocht? :P

Staat er toevallig ook geen mapje op je sd kaart of het interne geheugen van de telefoon ofzo?

[ Voor 46% gewijzigd door boaty op 09-12-2010 17:42 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz