Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Videobewerking] Wat zijn goede beginnerprogramma's? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een makkelijke vraag... Wat is volgens jullie de beste programma als je wil beginnen met video editten. Gewoon wat in de filmpjes plakken om op youtube te zetten enz.Ik wil gewoon een simpele programma onder de knie krijgen, dat wel eventueel een opstapje naar serious stuff kan zijn!?

Alvast bedankt voor jullie hulp

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-10 10:25
Bottom basic: Windows Moviemaker
Nice basic: Pinnacle Studio, Magix Video-de-lux (of hoe dat laatste tegenwoordig ook mag heten)
Good Stuff: Sony Vegas, Adobe Première Elements
Professional Stuff: Adobe Première Pro CS5, Final Cut Pro

Have fun :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

kos5000,

We verwachten wel dat je zelf ook wel iets aan eigen inzet vertoont. Je had bijvoorbeeld zelf kunnen [google=video editting software]. Waar had je zelf al naar gezocht? Wat vond je? Zulke dingen zijn altijd handig om in de TS op te nemen, zo is het voor ons duidelijk wat je al geprobeerd hebt en krijg jij ook geen dingen die je zelf al gevonden had. ;) Zie voor verdere informatie Het algemeen beleid.

offtopic:
Welkom op GoT :w , ik pas even je topictitel aan zodat je vraag iets duidelijker wordt.

Signature

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Sony Vegas is zeker een aanrader. Het werkt erg gemakkelijk en is zeer uitgebreid. Persoonlijk vind ik het best wel een professioneel pakket te noemen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Ik vind Magix Video deLuxe een eenvoudig programma waar je toch professionele resultaten mee kunt halen.

Kees Kist uit Nijmegen