Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icetouched
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07-2023
Hallo,

[ Voor 107% gewijzigd door icetouched op 07-03-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Web n walk is prima te vertoeven mits je ook op 3G of hoger zit ook.

T-mobile hanteert een FUP, Fair use policy, je kan er prima multimedia op kijken zonder dat je extra kosten verder krijgt. In combinatie met Blackberry haal ik soms wel snelheden tot op 200k per seconde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen helpdesk, dus, wat heb je zelf al geprobeerd om je vragen beantwoord te krijgen? Wat zegt de klantenservice van T-Mobile over de datalimiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icetouched
Bedankt voor de snelle reactie!

Zou ik wel bij moeten betalen als ik over de x aantal GBs ga of wordt dan alleen de snelheid naar beneden bijgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
icetouched schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:55:
Bedankt voor de snelle reactie!

Zou ik wel bij moeten betalen als ik over de x aantal GBs ga of wordt dan alleen de snelheid naar beneden bijgesteld?
Nogmaals, we verwachten op GoT dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord, en dit zijn typisch dingen die de klantenservice voor je kan beantwoorden. Lees aub Het algemeen beleid even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:32
Is een algemeen topic voor; woon je buiten de randstad dan is t-mobile niet zo relaxt voor het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icetouched
Als je even kijkt zie je dat mijn bericht 1 minuut na jouw bericht is geplaatst, de kans is dus groot dat ik het toen nog niet gelezen had. Alsnog mijn excuses dan maar. Ik zal de helpdesk van T-Mobile wel raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ook eens op de T-Mobile website. Daar staat ook nuttige informatie op.

Termi, ik heb zelfs in een gat ergens in Noord-Limburg 3G verbinding en wel zo relaxed snel internet. Of hoort dat tegenwoordig ook bij de randstad? :+
Pagina: 1