Ontwikkelaar maakt tabletversies android apps overbodig

Pagina: 1
Acties:

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:28
nieuws: Ontwikkelaar maakt tabletversies Android-apps overbodig

Ik vind dit een vreemd nieuwsbericht. In het nieuwsartikel wordt geïmpliceerd dat er op iOS wel verschillende apps moeten worden gemaakt voor de iPad en de iPhone. Dat is niet correct, daar heb je genoeg universal apps. Verder heeft Andy Rubin op All Things D ook al aangekondigd dat ook Android universal apps zal krijgen. Kortom wat de ontwikkelaar heeft gedaan is leuk, maar volledig overbodig omdat Google die mogelijkheid zelf ook al gaat bieden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Terechte opmerkingen :)

Dat onder iOS ook twee interfaces in een installatiebestand kunnen worden gezet ter download vanuit App Store, heb ik even toegevoegd aan het artikel :)

Google gaat inderdaad zoiets inbouwen, maar dat is pas vanaf Honeycomb en zal dus niet werken op devices met Android-versies tot en met Gingerbread, zoals de huidige tablets van Samsung, Toshiba en Archos en de toekomstige van bijvoorbeeld Notion Ink :) Toch inderdaad wel nuttige informatie die ik nav jouw reactie even heb toegevoegd aan het bericht. Dank voor het melden :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:28
Mooi :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."