Toon posts:

Spikes!

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ha, ik heb spikes. Leuk h?:* En het scheelt wel, ik heb nog geen frusti gezinslid boven gehad. Ik snap alleen niet dat ze bij een heleboel audio zaken geen spikes hebben, laat staan dat ze weten wat het zijn. Ff een quote bij BCC;( vandaan:
Verkoper: Goedemiddag, werd u al geholpen?
Flippit: Nee, nog niet. Ik ben eigenlijk op zoek naar spikes...
V: Spikes...:?? En...waarvoor?
F: Nou, lmd, voor luidsprekers...
V: Wat voor?
F: Maakt dat uit dan? Volgens mij niet namelijk?
V: Ow, maar ik weet niet eens wat het zijn...:D
F: Grrr:(, dat d8 ik al; spikes zijn een soort voetjes voor onder luidsprekers, waardoor de vloer minder resoneert...
V: :?, mmm grappig (tegen andere verkoper: ) Hebben wij spikes?
Andere Verkoper: Nee, die hebben we niet...
V: |:(
F: Dan houdt het op...
AV: Maar ik kan je een tip geven, ze hebben ze wel bij de Bijenkorf...;) In Amsterdam, bovenste verdieping...
V: }:O
F: :+ O, ok, bedankt, tot ziens...
AV: Tot ziens...
V: :Z

(Handig, die :)'s)
Maargoe, ik heb ze dus maar bij Correct gehaald.

Verwijderd

Ik heb ze ook bij Correct gehaald, en het helpt idd wel :)

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:35

Illusion

(the art of)

nog iets leuks voor spikes:
als je een houten vloer hebt, en daar geen gaten in wil hebben (in het extreme geval dan , want geluid gaat natuurlijk voor 8 kleine putjes in je parketvloer) dan kun je de spikes weer op dubbeltjes zetten. 8-)

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Verwijderd

Ik heb mijn spikes juist gekocht omdat ik een parketvloer had en m'n speakers zonder een beetje te veel door dreunden. Ik heb er meteen bijbehorende metalen plaatjes gekocht om er onder te zetten. Ik zou trouwens maar drie spikes per box doen en geen vier. Met drie staan ze stabielen en kun je ze eventueel gemakkelijker afstellen.

Verwijderd

Ik heb onder m'n b&w 603 s2 speakers de spikes gedraaid (meegeleverd :) ). Daaronder 2 centimeter dikke, op maat gemaakte granieten platen. Kostten me f150,- . De ontkoppeling van de speakers en mijn houten vloer is super.
Die 150 piek is een veel betere investering dan 150 extra in de speakers steken.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Ik kreeg gewoon standaard bij m'n Mission's spikes :7

Maar ik denk dat je voor zulke dingen nu eenmaal ook niet naar de BCC moet gaan :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Pagina: 1