Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik zit met een probleem met chamilo 2.0 die onlangs uit kwam dus
als ik naar het administrator beheer ga en dan instellen dan krijg ik dit :(
http://img404.imageshack.us/i/naamlooskz.png/
wat ik al geprobeerd heb
database verwijderd
chamilo opnieuw geïnstalleerd
xampp opnieuw geïnstalleerd
pc opnieuw geïnstalleerd :/
het help uiteindelijk allemaal niet
mijn chamilo draait op de laatste nieuwe versie van xampp
kan iemand mij a.u.b. helpen
bij voorbaat dank ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 21:04
Het is waarschijnlijk php en is niet zo handig met padnamen? Oftewel hij snapt niets van windows directorys? Kun je het niet op een (virtuele) linux proberen?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Jogai schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:47:
Het is waarschijnlijk php en is niet zo handig met padnamen? Oftewel hij snapt niets van windows directorys? Kun je het niet op een (virtuele) linux proberen?
In principe zou PHP dit pad gewoon moeten snappen. Kijk eens of het pad wel bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jogai schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:47:
ik heb het al geprobeerd op een andere pc ook met wampp en op die andere pc ook eens xampp gezet en juist het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joolee schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:54:
[...]

In principe zou PHP dit pad gewoon moeten snappen. Kijk eens of het pad wel bestaat.
ik heb dit pad gezocht in de chamilo v2.0 map maar ik vind het niet volgens de fout was het de lay-out map die hij niet vind maar deze vind ik ook niet, ik heb ook chamilo opnieuw gedownload maar dat was de fout ook niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:05:
[...]

ik heb dit pad gezocht in de chamilo v2.0 map maar ik vind het niet volgens de fout was het de lay-out map die hij niet vind maar deze vind ik ook niet, ik heb ook chamilo opnieuw gedownload maar dat was de fout ook niet.
en als je de map aanmaakt? :Y)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:36

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Moet je niet een of ander installer script (install.php?) eerst draaien die de mappen aanmaakt voor je of iets dergelijks?

[ Voor 7% gewijzigd door Ventieldopje op 09-12-2010 19:10 ]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phas0r schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:10:
Moet je niet een of ander installer script (install.php?) eerst draaien die de mappen aanmaakt voor je of iets dergelijks?
hoe bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk niet dat verschil maakt heeft hij niet bepaalde bestanden nodig uit een 'lay-out' map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Furious
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nu weet ik helemaal niets van Chamilo of php, maar als ik naar het screenshot kijk dan lijkt mij dat de laatste 2 slashes in het pad verkeerd staan. Dus / ipv \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr. Furious schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:21:
Nu weet ik helemaal niets van Chamilo of php, maar als ik naar het screenshot kijk dan lijkt mij dat de laatste 2 slashes in het pad verkeerd staan. Dus / ipv \
hoe zou ik dan dat kunnen aanpassen enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azureus
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-11-2022
het is een fout die blijven staan is na refactoring http://support.chamilo.org/issues/2465
is opgelost in de laatste code (googlecode) maar niet in de stable release.
Die layout-map is niet meer nodig, maar er werd nog wel op gechecked. voeg gewoon een lege layout map toe op de juiste plaats of download de laatste code van de googlecode repository

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
azureus schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:51:
het is een fout die blijven staan is na refactoring http://support.chamilo.org/issues/2465
is opgelost in de laatste code (googlecode) maar niet in de stable release.
Die layout-map is niet meer nodig, maar er werd nog wel op gechecked. voeg gewoon een lege layout map toe op de juiste plaats of download de laatste code van de googlecode repository
waar download je die laaste code ik vind hem niet
Pagina: 1