Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox 4] (visuele verbeteringen en toegankelijkheid)

Pagina: 1
Acties:

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Beste mede tweakers,

na wat zoekwerk op google, (google: zoom + buggs) en in de addons sectie van firefox gekeken te hebben toch maar eens kijken of er hier mensen zijn die met wat zoeksuggestiesch en/of addon tips me verder kunnen helpen.

Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/1738/screen1qy.th.jpg

probleem 1, scrolbars die meezoomen met de inhoud van de site, weet iemand of daar een fix voor is,
in de lijst met fixes voor ff4 zie ik het er nie bij staan maar het zal wel worden opgelost in een volgende buidl.
maar een 'tijdelijke aanpassing ergens in ff zou me al flink helpen??? iemand? ik gebruik zoom bijna dagelijks, de reden voor ff4 is dat 3.6 hier op tnet vaak problemen gaf met de nieuwe image viewer op mijn pc liep firefox dan helemaal vast.

probleem2, ik zoek een goede plugin die de bovenkant van firefox aan kan passen,
(vroeger had je een extentie om back en forward knoppen kleiner te maken, en een stop en reload samen te voeren) deze opties (vooral de stop/reload knop mis ik) als laatste mis ik de indicatie hoever een pagina aan het laden is, 'is er een extention die bij het laden van een tab bijv een balk (in het tabblad laat zien zou ideaal zijn).

hoe minder ruimte je nodig hebt voor het menu - hoe beter zou ik willen zeggen, maar in ff4 lijkt dat voor mij ten koste te gaan van de functionaliteit, iemand die plugins en extensies is tegen gekomen of wellicht een suggestie heeft voor zoekwoorden. ik hoor en lees het graag...