halle, ben nieuw hier, moet nog een beetje rondkijken en wennen, ook zien hoe de indeling hier zit, maar denk dat ik juist zit
en ik ga jullie al lastigvallen met een vraag/probleem
ik heb een nieuwe pc, m'n pa besteld, net aangekomen, lekker blij, maar,
heb al probleem
pc opstarten kan 20 minuten duren staat er op foldertje
maar hij geeft tijdens het opstarten na 10 seconden heel de tijd een error, de achtergrond is gewoon zwart met witte tekst allemaal, en een vakje met de error komt om de paar seconden er ff opstaan, altijd dezelfde error
titel is error level 230
dan wat bulgaars ofzo en daaronder "cable or server didn't work"
dan 2 knoppen "continue" en "abort"
mss probeert hij zelf heel de tijd continue ofzo en komt dat er terug op
iig, het is een HP touchsmart 300
wat me opviel, de ingang voor internet flikkert even, en als de error opkomt stopt het geflikker even, als de error weg is begint het weer, en zo heel de tijd, zou ik de kabel moeten insteken?
maar dat lijkt me helemaal dom, een pc moet perfect kunnen werken zonder internet, duh
de error vindt ik niet direct terug op internet
wat nu? toch proberen, of gewoon terug mee naar de winkel en vragen om hunzelf het op te laten lossen (anders krijg ik misschien problemen al)
en ik ga jullie al lastigvallen met een vraag/probleem
ik heb een nieuwe pc, m'n pa besteld, net aangekomen, lekker blij, maar,
heb al probleem
pc opstarten kan 20 minuten duren staat er op foldertje
maar hij geeft tijdens het opstarten na 10 seconden heel de tijd een error, de achtergrond is gewoon zwart met witte tekst allemaal, en een vakje met de error komt om de paar seconden er ff opstaan, altijd dezelfde error
titel is error level 230
dan wat bulgaars ofzo en daaronder "cable or server didn't work"
dan 2 knoppen "continue" en "abort"
mss probeert hij zelf heel de tijd continue ofzo en komt dat er terug op
iig, het is een HP touchsmart 300
wat me opviel, de ingang voor internet flikkert even, en als de error opkomt stopt het geflikker even, als de error weg is begint het weer, en zo heel de tijd, zou ik de kabel moeten insteken?
maar dat lijkt me helemaal dom, een pc moet perfect kunnen werken zonder internet, duh
de error vindt ik niet direct terug op internet
wat nu? toch proberen, of gewoon terug mee naar de winkel en vragen om hunzelf het op te laten lossen (anders krijg ik misschien problemen al)