Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biebal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-08 15:37
Beste Tweakers,

Mijn logitech m500 corded mouse vertoont de afgelopen paar dagen wat vreemde kuren op de linker muisknop. Dubbelklikken waneer ik maar een keer klik als ik de knop vasthoud reageert het als een klik. Heel vervelend allemaal.

nu is mijn vraag is deze nu zo kapot dat ik een nieuwe moet kopen of kan ik deze nog repareren? Ik ben handig met schroevendraaiers en tangen.

groetjes Biebal

Update:
Nu net gaat het ook nog conflict geven met de rechtermuisknop. er komen constant menu's naarboven die ik niet wil :(

[ Voor 13% gewijzigd door Biebal op 08-12-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:43

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Probeer hem eens op een andere PC. Ik denk dat het iets met je software zou kunnen zijn. Ik had een keer het probleem dat hij soms niet reageerde en constand hoorde ik dat het USB ping-pong geluid. probleem zat toen bij een andere USB apperaat wat confliceerde met de muis.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Mijn g5 en g9 hebben dit probleem ook gehad nadat ik ze een lange tijd had gebruikt, ik heb het opgelost door de raakpunten van de linker- en rechtermuisknop iets te verlengen zodat de knop zelf (die intern in de muis zit) wat dieper ingedrukt is wanneer ik klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Logitech al gebeld? Wel even van te voren serienummertje van je muis opschrijven om door te geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof