Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meukalerts: hoe krijg ik dat voor software werkend?

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Sinds enige tijd zijn de inventarislijsten geïntroduceerd wat (jammerlijk genoeg) de Meukalerts functie eigenlijk sloopte. Bij een latere update is dan en vinkje erbij gekomen, waarmee je voor een bepaald hardware product een meukalert kan activeren (waarvoor hulde!).

Hoe moet dit echter voor software updates? Bij de ene update krijg ik wel netjes een melding dat er een update is, voor een andere niet. Zo heb ik bijvoorbeeld al heel lang een meukalert ingesteld voor WinAMP en de ATI Catalyst drivers, maar sinds die (grote) update krijg ik daar géén e-mailtjes meer van.

Ook het toevoegen van nieuwe software aan de lijst meukalerts werkt niet meer. Het knopje "Heb ik ook" met het vinkje voor meukupdates is daar niet te zien.

Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd of kan het gewoon echt niet meer? Als dat zo is, waarom kreeg ik vandaag wel een meukalert over een driver update van de Realtek geluidskaarten / geluidschips?

Hopelijk is het probleem wat ik hier schets helder, als dat niet zo is, laat het me weten, dan licht ik dat graag verder toe.

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11 17:04
Toevallig al in de/je spambox en dergelijke mappen gekeken? Je weet immers maar nooit wat er allemaal fout kan gaan. :P

In ieder geval; dus als je het product via de PW toevoegd (zoals vooor WinAmp - http://tweakers.net/galle...ollection&productId=64883) dan krijg je geen updates (meer)?

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Xanland schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:50:
Toevallig al in de/je spambox en dergelijke mappen gekeken? Je weet immers maar nooit wat er allemaal fout kan gaan. :P
De mail die ik gisteren ontving van de Realtek geluidsdrivers kwamen niet in mijn spam terecht en dan nog had ik het wel gewhitelist.
In ieder geval; dus als je het product via de PW toevoegd (zoals vooor WinAmp - http://tweakers.net/galle...ollection&productId=64883) dan krijg je geen updates (meer)?
Ik had WinAMP voor de overgang naar de Inventaris-lijsten ook al in de meuktracker staan. Sindsdien krijg ik de mailtjes niet meer. Van de WinAMP update die vandaag in de meuktracker verscheen heb ik bijvoorbeeld geen mailtje ontvangen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Kleine bump van dit topic; ik weet nog steeds niet of ik wat verkeerd doe of dat het wellicht een bug is?
Overigens heb ik voor WinAMP wel de meukalert functie ingeschakeld, zoals alle producten in mijn Meukalert inventaris:

gallery: CptChaos (zie het belletje)

Ook zou ik graag HandBrake willen toevoegen (meuk: HandBrake 0.9.5) aan mijn meukalerts, maar ik zie hier geen enkele mogelijkheid meer voor.

[ Voor 75% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2011 13:00 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
* schopt het topic weer, om het wederom onder de aandacht te brengen *

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Uit de Lieve Devvers FAQ
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
O-) ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Mja stiekem wist ik dat ook wel, maar omdat ik het topic zelfs in het overzicht niet meer zag staan, vroeg ik me af of men dan ook nog naar dit topic kijkt. Ik weet dus niet of men dus "eens in de zoveel tijd" naar de niet gesloten topics in dit subforum zoekt. En dan nog is het maar de vraag, of ik de reactie nog wel zie. ;)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hoewel kicken niet echt nodig is, zou een reactie wel erg prettig zijn, vandaar dat CptGAYos denk ik dus wel kickt...

Maaruh... GJ, Zet het topic dan in je bookmarks, daar zijn ze voor... je weet toch... >:)

Ey!! Macarena \o/

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
RaZ schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:35:
Maaruh... GJ, Zet het topic dan in je bookmarks, daar zijn ze voor... je weet toch... >:)
En hoe vaak check ik mijn bookmarks denk je? :+ Juist, ook nooit. Tabs in browser FTW evenals session managers! :Y)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Sorry dat ik het zeg en alweer kick, maar enige aandacht van de crew zou toch echt niet verkeerd zijn.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Aandacht? Misschien enigsinds een kleine terugkoppeling zou niet misstaan nee..

Ik wilde dit draadje aandragen in het topic :Een vriendelijker en toegankelijker GoT, maar die is helaas dicht.

Al geeft de crew (de devvers dan) maar even een soort van feedback als: thanx for het melden, we zijn er van op de hoogte. Het staat op de to-do list, maar heeft geen prio...

Toch wel jammer..

Ey!! Macarena \o/

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Kun je beter op de devtrack je bug/feat posten, daar zit elke t.net devver en krijg je ook netjes een mailtje als er een statusupdate is.

[ Voor 13% gewijzigd door Wiethoofd op 07-01-2011 22:51 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
RaZ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:49:
Aandacht? Misschien enigsinds een kleine terugkoppeling zou niet misstaan nee..
Ik bedoelde inderdaad zoiets; dat is immers ook aandacht.
Ik wilde dit draadje aandragen in het topic :Een vriendelijker en toegankelijker GoT, maar die is helaas dicht.
Dat is volgens mij ook een topic in MED, dus daar kunnen de gewone gebruikers ook niets.
Al geeft de crew (de devvers dan) maar even een soort van feedback als: thanx for het melden, we zijn er van op de hoogte. Het staat op de to-do list, maar heeft geen prio...

Toch wel jammer..
Ja vind ik ook, daarom dus (wederom) het schopje, maar om nou een topic report in te dienen ervoor lijkt mij niet de bedoeling van die functie.
Wiethoofd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:51:
Kun je beter op de devtrack je bug/feat posten, daar zit elke t.net devver en krijg je ook netjes een mailtje als er een statusupdate is.
Ik weet dus niet of dit een bug of feature request is, vandaar in eerste instantie even dit topic, wellicht doe ik iets verkeerd of zie ik wat over het hoofd. Ik kan me niet voorstellen, dat ik de enige ben die hier moeite mee heeft namelijk.

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 09-01-2011 12:29 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Mocht iemand anders dit willen melden op Devtrack, dat hoeft niet meer, heb ik al gedaan: devtrack: Meukalerts: hoe krijg ik dat voor software werkend?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Zojuist is er een update uitgebracht van RoundCube, die ik ook graag in mijn Meukalerts wil hebben:
meuk: Roundcube Webmail 0.5

Maar ik kan nergens een optie hiervoor vinden, iemand die weet hoe dit moet?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik heb het inmiddels gevonden, hoe applicaties toe te voegen zijn aan de meukalerts, maar het is mijns inziens wel omslachtig. Is het daarom mogelijk om de knop "toevoegen aan inventaris" naar voren te halen, zodat deze makkelijker en sneller gevonden is? :)

Hmmm, wilde ik verder kijken om meuk: Intel Rapid Storage Technology 10.​1.​0.​1008 toe te voegen aan mijn meukalerts, maar dat kan weer niet, want er is geen gerelateerd product.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 20-01-2011 12:47 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik weet dat er aan gewerkt word om eea te verbeteren, toch wil ik nog even het volgende melden:

Ik heb reeds Messenger Plus! in mijn meukalerts staan, toch kreeg ik hier geen e-mail van.
Gaat dit met de komende update voor de meukalerts ook opgelost worden?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Is er al bekend wanneer de nieuwe versie van de meuktracker online komt?
Zo heb ik namelijk nog eentje die nog niet goed werkt, terwijl ik er wel een meukalert voor heb ingesteld, RoundCube. Ik heb er een meukalert voor, maar (nog) geen mail in mijn mailbox.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

CptChaos schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:07:
Is er al bekend wanneer de nieuwe versie van de meuktracker online komt?
De introductie van de nieuwe meuktracker is tot nader bericht uitgesteld, dus dat zal niet op korte termijn meer gaan gebeuren helaas...

Intentionally left blank

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ah, jammer, want vind het best jammer dat het niet zo goed werk als we zouden willen. :(
Nahja, ik weet iig dat ik dit topic niet meer hoef te kicken :P

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 21-04-2011 14:20 ]

Pagina: 1