Toon posts:

crossfire?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

hoe weet ik of ik optimaal gebruik maak van mijn crossfire opstelling met de HD6850 opstelling?

Kan ik dat ergens testen in vergelijking met een enkele hd6850?

Alvast bedankt!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Draai gewoon benchmarks. Dan zie je snel genoeg het verschil als je crossfire aan en uit hebt staan.

Verwijderd

dat is niet optimaal

Verwijderd

kijk review van een optimale opstelling en zoek daarbij de benchmark, als je evenveel scoort heb je je optimale score!
Modbreak:Niet zomaar twee keer achter elkaar posten. Gebruik de edit-knop om iets toe te voegen indien nodig.

Daar komt nog bij dat je je uitspraken niet onderbouwt. Misschien heb je wel een goede reden om een mening te hebben, maar als je die niet geeft moeten wij het maar van je aannemen. Dat gebeurt zonder onderbouwing niet snel - neem dat maar van mij aan ;)

[ Voor 61% gewijzigd door dion_b op 08-12-2010 11:30 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoezo is dat niet optimaal? Juist om die manier testen is optimaal.
Als je een score hebt op 1 kaart en op 2 kaarten, dan kun je die vergelijken met andere setups, dan weet je niet alleen of je in de buurt komt, maar ook of de winst die je met de extra kaart behaalt in overeenkomt met de anderen.
Je kunt natuurlijk ook puur een benchmark draaien op enkel de crossfiresetup en die gaan vergelijken, maar dan mis je een beetje het overzicht tussen het verschil van beide kaarten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

tommyniesje,

Je vorige twee topics zijn op slot gegaan wegens te weinig inzet van jouw kant, in de eerste was je topicstart al brak, bij de tweede had je daar wel moeite voor gedaan maar eindigde alle inzet daar. Ik had stiekem gehoopt dat je die stijgende lijn verder op zou pakken, maar helaas is deze topicstart ook ver beneden peil.

Voor de duidelijkheid:
- je meldt niet waar en hoe je gezocht hebt (zoektermen)
- je meldt niet wat je zelf al gevonden hebt (links)
- je meldt niet wat je zelf geprobeerd hebt
- je meldt niet wat toen gebeurde
- je geeft muv GPU naam totaal geen informatie over je systeem en het gebruik ervan.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.