Hey,
Heb onlangs template aangekocht om website met webshop te "bouwen".
Betreft Trendy Flash Premium. (trendyflash.com)
Mijn domein is gehost op One.com => *knip*
Vooraleer ik gebruik kan maken van de software van Trendy Flash moet ik de site-builder software installeren op mijn domein. Komt er op neer dat ik uiteindelijk de file "install.php" dien te uploaden en dan de file uit te voeren door er naar te browsen. Wanneer ik dit doe krijg ik HTTP-fout 500 - Interne serverfout.
Heb dan contact opgenomen met Trendy Flash, niet veel wijzer uitgeworden... verwijzen naar onderstaande opmerkingen/voorwaarden mbt hun software :
Instructions For Installing Trendy Site Builder
1. Unzip the archive.You will get the install.php file.
2. Upload the install.php to your hosting account using FTP.
3. Run the install.php file by browsing its location on your domain.
e.g.
http://www.yourdomain.com/install.php
4.To Edit your Site you need to go to the following URL:
e.g.
http://yourdomain.com/builder/index.php
Requirements
1. You need to have Ioncube loaders already installed.
(Required only for hosting company).
2. Php version 4.x+ is needed.
(Required only for hosting company)
3. Minimum hosting space required for the builder is 100MB.
Dus ondertussen ioncubeloader geupload naar mijn domein. Uiteraard werkt deze ook niet naar behoren => krijg nog steeds melding :
The necessary zend_extension line could not be found in the configuration. (terwijl de .ini file correct is en directorystructuur eveneens...)
Server restrictions are in place which might affect the operation of this Loader Wizard or prevent the installation of the Loader.
Heb contact opgenomen met One.com maar na 4 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen op mijn vragen.
Bij One.com kan ik enkel volgende terugvinden mbt php:
Server version: 5.0.51a-24+lenny4-log - Protocol version: 10
Zou er me iemand hierin kunnen bijstaan want ben helaas niet echt vertrouwd met php-troubles
Alvast enorm bedankt voor de hulp.
Mvg
Cédric
Heb onlangs template aangekocht om website met webshop te "bouwen".
Betreft Trendy Flash Premium. (trendyflash.com)
Mijn domein is gehost op One.com => *knip*
Vooraleer ik gebruik kan maken van de software van Trendy Flash moet ik de site-builder software installeren op mijn domein. Komt er op neer dat ik uiteindelijk de file "install.php" dien te uploaden en dan de file uit te voeren door er naar te browsen. Wanneer ik dit doe krijg ik HTTP-fout 500 - Interne serverfout.
Heb dan contact opgenomen met Trendy Flash, niet veel wijzer uitgeworden... verwijzen naar onderstaande opmerkingen/voorwaarden mbt hun software :
Instructions For Installing Trendy Site Builder
1. Unzip the archive.You will get the install.php file.
2. Upload the install.php to your hosting account using FTP.
3. Run the install.php file by browsing its location on your domain.
e.g.
http://www.yourdomain.com/install.php
4.To Edit your Site you need to go to the following URL:
e.g.
http://yourdomain.com/builder/index.php
Requirements
1. You need to have Ioncube loaders already installed.
(Required only for hosting company).
2. Php version 4.x+ is needed.
(Required only for hosting company)
3. Minimum hosting space required for the builder is 100MB.
Dus ondertussen ioncubeloader geupload naar mijn domein. Uiteraard werkt deze ook niet naar behoren => krijg nog steeds melding :
The necessary zend_extension line could not be found in the configuration. (terwijl de .ini file correct is en directorystructuur eveneens...)
Server restrictions are in place which might affect the operation of this Loader Wizard or prevent the installation of the Loader.
Heb contact opgenomen met One.com maar na 4 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen op mijn vragen.
Bij One.com kan ik enkel volgende terugvinden mbt php:
Server version: 5.0.51a-24+lenny4-log - Protocol version: 10
Zou er me iemand hierin kunnen bijstaan want ben helaas niet echt vertrouwd met php-troubles
Alvast enorm bedankt voor de hulp.
Mvg
Cédric
[ Voor 0% gewijzigd door MueR op 08-12-2010 10:34 . Reden: Site verwijderd, niet relevant ]