Dag allen
Ik het volgende probleem. Er werd op de PC gewerkt, opeens was een blip dat enkele tellen duurde, toen is de PC in een keer uitgevallen.
Daarna bij het opstarten krijg ik steeds de volgende melding:
Diskette drive 0 seek failure
Press F1 to continue, F2 to enter SETUP
Laat ik beginnen met de mededeling dat er helemaal geen diskette/floppy drive op de pc zit.
In de BIOS gekeken naar de BOOT volgorde:
1. CD-ROM
2. Harde Schijf
3. Removable device
4. Leeg
Als je F1 drukt, begint Windows (Vista Home Basic) te laden maar op een gegeven moment komt er een zwarte scherm en reboot de pc om vervolgens weer met dezelfde melding te komen.
Ergens had ik gelezen dat het misschien zou kunnen liggen aan de moederboord batterij. Heb deze vervangen met eentje die zeker vol is, maar geen verandering.
Het om een Dell Vostro 200 met een Intel processor en windows vista home basic
Suggesties iemand van waar ik naar zou kunnen kijken?
Ik het volgende probleem. Er werd op de PC gewerkt, opeens was een blip dat enkele tellen duurde, toen is de PC in een keer uitgevallen.
Daarna bij het opstarten krijg ik steeds de volgende melding:
Diskette drive 0 seek failure
Press F1 to continue, F2 to enter SETUP
Laat ik beginnen met de mededeling dat er helemaal geen diskette/floppy drive op de pc zit.
In de BIOS gekeken naar de BOOT volgorde:
1. CD-ROM
2. Harde Schijf
3. Removable device
4. Leeg
Als je F1 drukt, begint Windows (Vista Home Basic) te laden maar op een gegeven moment komt er een zwarte scherm en reboot de pc om vervolgens weer met dezelfde melding te komen.
Ergens had ik gelezen dat het misschien zou kunnen liggen aan de moederboord batterij. Heb deze vervangen met eentje die zeker vol is, maar geen verandering.
Het om een Dell Vostro 200 met een Intel processor en windows vista home basic
Suggesties iemand van waar ik naar zou kunnen kijken?