Ik ben een beetje aan het uitproberen maar loop nu toch echt vast. Ik kom er na een hele dag zoeken nog steeds niet uit.
Situatie:
Website. Index.php
Hierin header, menu en content.
De content Include ik en veranderd als je een andere categorie kiest in het menu.
Nu wil ik alleen mijn menu zoals gewoonlijk doen.
- normal (plaatje 1)
- hoover (plaatje 2)
- active (plaatje 3)
ik heb mijn menu als buttons bestaande uit plaatjes (.png) Dit doe ik omdat elke knop er anders uitziet (niet alleen de tekst)
Het probleem is nu dus dat ik mijn knop niet op active krijg als ik erop geklikt heb (dus nadat de content is ingeladen)
Normale oplossing zou zijn om op elke pagina het per cat. aan te passen, maarjah, dit is gewoon 1 pagina waarin alles word ingeladen.
Weet iemand hier een oplossing?
Ik kom er niet meer uit. Misschien zoek ik op verkeerde benamingen en is het heel simpel maar laat dat dan ook even weten ^^
alvast bedankt.
Mocht er meer info nodig zijn, ask
Situatie:
Website. Index.php
Hierin header, menu en content.
De content Include ik en veranderd als je een andere categorie kiest in het menu.
Nu wil ik alleen mijn menu zoals gewoonlijk doen.
- normal (plaatje 1)
- hoover (plaatje 2)
- active (plaatje 3)
ik heb mijn menu als buttons bestaande uit plaatjes (.png) Dit doe ik omdat elke knop er anders uitziet (niet alleen de tekst)
Het probleem is nu dus dat ik mijn knop niet op active krijg als ik erop geklikt heb (dus nadat de content is ingeladen)
Normale oplossing zou zijn om op elke pagina het per cat. aan te passen, maarjah, dit is gewoon 1 pagina waarin alles word ingeladen.
Weet iemand hier een oplossing?
Ik kom er niet meer uit. Misschien zoek ik op verkeerde benamingen en is het heel simpel maar laat dat dan ook even weten ^^
alvast bedankt.
Mocht er meer info nodig zijn, ask