ik heb excel document. Dit groeit en wisselt in bepaalde velden, meerdere keren per dag.
Wat ik wil is als ik een selectie doe van een aantal velden, deze velden onder elkaar komen in een
soort aanvraag richting klant wat ik moet doen.
Dus stel je het naam adres woonplaats huisnummer selectie dan moet dit bv een aanvraag worden
graag voor naam : dan excel veld 1 ingevuld
met adres :
graag voor woonplaats : veld 3 automatisch ingevuld.
etc
dus mooiste zou zijn als je bv 4 willekeurige velden met gegevens die naast elkaar staan, dat je die in
een document kan schieten waarbij deze 4 velden in het document worden ingevuld.
Je kan niet hyperlinken omdat velden op verschillende plaatsen staan, soms selecteer je A1 tot D1,
soms B2 tot E2.
Is zoiets mogelijk ?
Wat ik wil is als ik een selectie doe van een aantal velden, deze velden onder elkaar komen in een
soort aanvraag richting klant wat ik moet doen.
Dus stel je het naam adres woonplaats huisnummer selectie dan moet dit bv een aanvraag worden
graag voor naam : dan excel veld 1 ingevuld
met adres :
graag voor woonplaats : veld 3 automatisch ingevuld.
etc
dus mooiste zou zijn als je bv 4 willekeurige velden met gegevens die naast elkaar staan, dat je die in
een document kan schieten waarbij deze 4 velden in het document worden ingevuld.
Je kan niet hyperlinken omdat velden op verschillende plaatsen staan, soms selecteer je A1 tot D1,
soms B2 tot E2.
Is zoiets mogelijk ?