Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartheide
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 23:20
Hoi

Ben in het bezit van een garmin asus A10 en ben er tevreden over, behalve de android versie. Deze staat nog op 1.6. Mijn eerste vraag is
Is het iemand gelukt deze te upgraden naar 2.1 of 2.x zonder de Garmin applicaties te verliezen.

tweede vraag;
Als ik op de deense site kijk van garminasus kan ik wel een upgrade programma vinden maar durf ik deze niet te draaien zonder dat ik weet hoe ik de telefoon kan backuppen.

Als er vragen zijn dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 19:18
Ik heb de zelfde telefoon en loop tegen het zelfde probleem aan. Ik heb de Deense update geprobeerd maar die werkt niet vanwege een verkeerde "operator".
In princiepe is KPN verantwoordelijk voor het vrijgeven van de update als inporteur zijnde. Ik heb al wel een poging gedaan om er achter te komen of en zo ja waneer ze een update vrij geven. Maar dat is niet helemaal duidelijk. Het lijkt er op alsof ze wel een update vrij gaan geven alleen is het de vraag hoe lang het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolph
Op de site van Garminasus staat sinds kort een update voor de nederlandse verzie. Ben deze momenteel aan het draaien.
/edit
De update staat er op. Alleen werkt WiFi nu niet meer. Als ik naar netwerken zoek vind die niks meer ook al zijn er meerdere in de buurt.

[ Voor 38% gewijzigd door Rudolph op 05-01-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emetic
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 11:15

Emetic

Blook

Ik heb de upgrade vanaf de garmin-asus website erop gezet. Upgrade ging prima, en een aantal functies is duidelijk verbeterd. MAAR... een groot probleem is nu dat de belfuncties vand e telefoon enorm traag zijn geworden. Openen van het scherm met favorieten duurt bijna een minuut. Ook het aanklikken van een binnengekomen sms kan voor een enorme vertraging zorgen.

Iemand een fix hiervoor?

De Supermolecuul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolph
Als de telefoom bij net is opgestart duurt het bij mij ongeveer 2 seconde om mijn favorieten te openen, als ik dan nog een keer probeer is het bijna instantaad. Dus dat probleem zie ik bij mijn telefoon niet. Ook het probleem me SMS'en heb ik niet.

Wel heb ik het probleem dat als mijn telefoon een bekend WiFi netwerk vind dat die daarna geen enkel netwerk meer vind. Ook het bekende niet meer. Als gevold hierdoor kan je alleen nog WiFi zoeken en er nooit mee verbinden.
Zijn er nog andere mensen met dit probleem of andere mensen die een oplossing weten?