Logitech bluetooth M555b: geen beweging

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 14:21
Ik heb een Logitech bluetooth muis (M555b) die het wel heeft gedaan voor een paar dagen (Windows 7 proffessional), maar het nu niet meer doet. Ik heb de muis al verwijderd uit apparaatbeheer, alles opnieuw geinstalleerd, geen foutmeldingen, muis staat er gewoon weer bij, maar geen bluetooth-verbinding. Ik heb de muis getest om mijn N8 en dan gaat het prima. Aan de muis ligt het dus niet.

De vraag is hoe ik wel verbinding kan krijgen. Onder Vista had je gewoon de mogelijkheid om bluetooth-apparaten te scannen. Die kan ik in Windows 7 nergens terug vinden. Ik heb één keer een scherm gezien waarbij ik de code moest invoeren, maar die heb ik per ongeluk weggeklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het word weer tijd voor de glazen tweakbol te voorschijn te gaan halen want je schrijft veel maar ook weer niets zoals bijvoorbeeld welk systeem je hebt, bluetoothadapter, of is het een laptop etc.. Zo op deze manier kan niemand iets mee en blijft het alleen maar giswerk dus schrijf eerst eens wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 14:21
Ik ben er uit. Met enige mazzel kwam ik erachter dat er wat bluetooth assistent programmaatjes aanwezig zijn. Die zijn van Toshiba zelf en dus niet van Windows 7 Professional. Van logitech is er ook een progje, maar dat werkt ook niet.

Ik moet constateren dat zowel de support van Logitech als van Microsoft compleet ruk is als het gaat om bluetooth. En een dikke plus voor Toshiba.

EDIT: @Roel1966: systeem werd vermeld en het betreft dus een laptop met bluetooth. In zowel Vista als XP had je de mogelijkheid om bluetooth apparaten te scannen. Blijkbaar bestaat dat niet meer onder Windows 7 (professional).

[ Voor 23% gewijzigd door pegagus op 07-12-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 04:10

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Mag ik even meehoppen op je topic? Ik heb ook een M555b met Win7 Home Premium. Batterijduur is kort (2 weken ofzo) en de statusled bovenop werkt niet. Enkel tijdens het connecten knippert hij blauw, maar verder niet. Volgens de Logitech-site moet de led blauw zijn tijdens connectie en rood als de batterijen slecht beginnen te worden. Jouw ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 523238

Ik heb ook Logitech bluetooth M555b muis. Heb driver geïnstalleerd vanaf Logitech site. Dan naar start/apparaten en printers/apparaat toevoegen knop achterzijde muis aanzetten/muis wordt herkend/aanklikken daarna bluetooth knop indrukken en dan is hij gebruiksklaar.

Echter krijg ik na installatie een kader met runtime error (microsoft visual C++ runtime library)

en daarna een kader met Logitech setpoint event manager (unicode) werkt niet meer.
oplossingsopties werken niet
1. online zoeken naar oplossing
2. programma opnieuw starten

Beiden zijn geen oplossing.

Muis draait onder W8 (met W7 look en startknop)

Hoe krijg ik dit opgelost?

Alvast bedankt.