Selfdestruct in UT?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Op de UT site heb ik ergens gelezen dat je jezelf kon destructen door al je wapens weg te gooien en vijf keer op fire te drukken.

Mij lukt het echt niet, jullie wel?

www.nintendocasemods.com

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mag ik daar een linkje bijhebben?

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Self Destruct - By CAMZY
You know when your in a place that you are going to die, well just self destruct. At least you kill about 4 players. To self destruct, drop all your weapons and then press the fire button 5 times in a row. you might not see anything yet, but when you do it right. KABLAMO!! You'll be the best player that has ever lived.

"If your opponent pulls a weapon, do the unexpected - run right at him." With a little strafing variance to your path, this can work well in UT. Your opponent, regardless of which weapon is held, finds him/herself in a defensive position, rather than an offensive, which gives you the element of surprise and your opponent a lack of confidence. You should only back up if they require more confusion in order to be bluffed. I have used this method successfully, on real players and bots alike, when matched up against opponents with superior amor and/or weapons using a "mere" enforcer (normal fire at distance, alternate fire close up - and always aim at the neck). But don't fool yourself as well - you are not invincible (generally) and still need to be skillful enough to back up your bluff. There is a fine line between foolhardy courage, and reverse psychology.

http://www.unrealtournament.com/global/tips-pros.html

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 19:45 schreef Digital-DNA het volgende:
Self Destruct - By CAMZY
You know when your in a place that you are going to die, well just self destruct. At least you kill about 4 players. To self destruct, drop all your weapons and then press the fire button 5 times in a row. you might not see anything yet, but when you do it right. KABLAMO!! You'll be the best player that has ever lived.
Hmmzz volgens mij is 1 april pas over 17 dagen, dus waarom komt men dan nu al met onware verhalen enzo?

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hum, ik ken alleen fake death. En dat is wel lachen, als je tegen een stelletje onervaren knurften speelt, dan ga je gewoon liggen, sniper rifle in de hand, ze lopen je voorbij, en dan pang, another headshot. He never knew what hit him... >:)

Verwijderd

helemaal leuk zijn van die mensen die dat in Instagib doen :)

(in instagib blijven er geen lijken liggen)

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Of mensen die een ShieldBelt aanhebben...

;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op Thursday 15 March 2001 00:40 schreef Scimitar het volgende:
helemaal leuk zijn van die mensen die dat in Instagib doen :)

(in instagib blijven er geen lijken liggen)
Ja en dat wordt je dus niet in dank afgenomen. :(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Nee duh, dan wordt je verrot geschoten, lijkt me toch duidelijk?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Je bent zowieso een extreme hanglul als je daar intrapt. Ik schiet gewoon alle lijken verrot, al is het voor de gibs, en wie weet heb je geluk en zit er zo'n feign deathert tussen :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

OK is er dan ook echt niemand die begrijpt, dat je death feigned, je ff niet aan het spel deelneemt (om te chatten of spectator te spelen)? Op de Demon servers (iig instagib) zijn er ook altijd van die grapjassen, die alle 'lijken' gaan fraggen. Stelletje bozos... :(

Het is gewoon een ongeschreven code. Na, ja ieder het zijne en het is niet verboden, maar ach campen is ook een manier van spelen, maar ook daar maak je dus geen vrienden mee. Zeker niet als je gaat respawn campen... :(

Heal the internet ...

Verwijderd

Dat selfdestruct ken ik alleen van servers met relics en wel de Relic of Vengeance (de schedel). Vind ik overigens een zeer koele Relic. Boooooooooooooooooom! Multikill!

Verwijderd

Ik gebruik Q3A alleen maar dan ook zelfmoord
gewoon in de confiog
bind "F" kill

Vet makkelijk, val je ergens diep meteen F indrukken en je bent er weer sneller.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Als er lijken overblijven doe je toch iets fout ;)

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik d8 dat je in de console gewoon suicide kon intikken en dan pleeg je zelfmoord :?

m@zzl

Dennis van Gelder
{D.E.F.}Whistler

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op Thursday 15 March 2001 13:19 schreef Dennis_van_Gelder het volgende:
Ik d8 dat je in de console gewoon suicide kon intikken en dan pleeg je zelfmoord :?

m@zzl

Dennis van Gelder
{D.E.F.}Whistler
Yups... En als je dat aan een key bind, dan kun je jezelf van kant maken voordat je een frag tegen je krijgt. Erg handig als je voor de ngWorldStats speelt en je een battle dreigt te verliezen.

POOF!! DOOD!! en geen daling in rating >:)
Erg flauw, maar wel erg vermakelijk! ;)

Heal the internet ...

Verwijderd

huh?!
krijg je geen frag in mindering als je suicide doet in UT, of bedoel je dat je tegenstander dan geen frags krijgt? in q3 gelukkig wel, ik doe dan wel net UT maar nog nooit geprobeerd eigenlijk

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 14:30 schreef FoolZero het volgende:

POOF!! DOOD!! en geen daling in rating >:)
Erg flauw, maar wel erg vermakelijk! ;)
Lamer.

feign dead is trouwens behoorlijk makkelijk bij assault , andere vormen lijkt het me niet echt geschikt.

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 22:38 schreef -polle- het volgende:

He never knew what hit him... >:)
Dat komt linksboven in de chatbox te staan.

Verwijderd

Ik heb dat suicide command gisteren ff uitgeprobeerd. Je gaat inderdaad de pijp uit (jeweetwel: killed his own dumb self), maar er gaat zoals gebruikelijk ook een frag van je score af. En er is geen self-destruct in de zin van kaboem: tegenstanders om zeep.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
jesus om iemand te herkenne of ie fake death doet of niet is zo simpel, hoe je geeneens ammo voor te verspillen, gewoon er op richten, als ie faked, dan zie je ze naam in beeld komen :) en dan poef, splat!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op Thursday 15 March 2001 09:47 schreef FoolZero het volgende:
OK is er dan ook echt niemand die begrijpt, dat je death feigned, je ff niet aan het spel deelneemt (om te chatten of spectator te spelen)? Op de Demon servers (iig instagib) zijn er ook altijd van die grapjassen, die alle 'lijken' gaan fraggen. Stelletje bozos... :(

Het is gewoon een ongeschreven code. Na, ja ieder het zijne en het is niet verboden, maar ach campen is ook een manier van spelen, maar ook daar maak je dus geen vrienden mee. Zeker niet als je gaat respawn campen... :(
De bots begrijpen het in elk geval niet, dus als je met bots speelt en feign death doet om ff te chatten of whatever dan ben je niet zo slim bezig. Kun je beter ff wachten tot je echt dood bent.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op Friday 16 March 2001 11:13 schreef Marger het volgende:
Kun je beter ff wachten tot je echt dood bent.
Natuurlijk begrijp je wel, dat dat in mijn geval niet zo vaak gebeurt! ;)

Heal the internet ...

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Als je onzichtbaar bent tegen bots merk je er ook niks van :(

www.nintendocasemods.com

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op Friday 16 March 2001 12:20 schreef FoolZero het volgende:
Natuurlijk begrijp je wel, dat dat in mijn geval niet zo vaak gebeurt! ;)
[ruige praat]
Nee, ik heb volgens mij inderdaad nog nooit tegen je gespeeld.
[/ruige praat]

;)
Pagina: 1