iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ik zit met precies dezelfde vraag dus geef dit topic een schopje.
Ik heb een draadloos Logitech toestenbord dat ik moet verbinden met mijn PC dmv bluetooth. PC draait op Windows 7 x64.
Ooit een Bluetoot-adaptertje aangeschaft via Ebay. Deze werkte altijd goed voor het syncen van mijn telefoon (<1meter) echter als ik met het toestenbord op de bank zit (<2,5 meter) geeft dit problemen, schokkerig enzo.
Jaja, goedkoop is duurkoop, dus op zoek naar een andere adapertje. Maar ja wat is goed en wat niet. Ik wil niet weer met hetzelfde probleem zitten als nu door een verkeerd adaptertje...
Een aantal gevonden:
Konig, Mini Bluetooth 2.1 Usb Adapter, 100m (blauw)
Pro's: klein, Class 1, ver bereik (volgens specs), goede prijs
Cons: Voor zover je iets kunt vinden over Konig lees ik wisselende verhalen. Bij de reviews op bol.com van de 2.0 versie raden mensen deze zelfs expliciet af.
Trust, Bluetooth 3.0 Usb Adapter
Pros: USB3 (heeft dit idd voordelen?!),
Cons: Niets te vinden over bereik. Het merk Trust is niet echt een A-merk volgens mij.
ICIDU Draadloos Netwerk Bluetooth Micro Dongle
Pros: Klein, prima prijs
Cons: ICIDU?!, bereik?!
Of adaptertjes van Sitecom. Stuk duurder en ook wisselende verhalen....
Misschien een hoop gezoek voor een simpel adaptertje, maar toch een essentieel onderdeel om zorgeloos gebruik te kunnen maken van je draadloze toetsenbord.
Ik heb een draadloos Logitech toestenbord dat ik moet verbinden met mijn PC dmv bluetooth. PC draait op Windows 7 x64.
Ooit een Bluetoot-adaptertje aangeschaft via Ebay. Deze werkte altijd goed voor het syncen van mijn telefoon (<1meter) echter als ik met het toestenbord op de bank zit (<2,5 meter) geeft dit problemen, schokkerig enzo.
Jaja, goedkoop is duurkoop, dus op zoek naar een andere adapertje. Maar ja wat is goed en wat niet. Ik wil niet weer met hetzelfde probleem zitten als nu door een verkeerd adaptertje...
Een aantal gevonden:
Konig, Mini Bluetooth 2.1 Usb Adapter, 100m (blauw)
Pro's: klein, Class 1, ver bereik (volgens specs), goede prijs
Cons: Voor zover je iets kunt vinden over Konig lees ik wisselende verhalen. Bij de reviews op bol.com van de 2.0 versie raden mensen deze zelfs expliciet af.
Trust, Bluetooth 3.0 Usb Adapter
Pros: USB3 (heeft dit idd voordelen?!),
Cons: Niets te vinden over bereik. Het merk Trust is niet echt een A-merk volgens mij.
ICIDU Draadloos Netwerk Bluetooth Micro Dongle
Pros: Klein, prima prijs
Cons: ICIDU?!, bereik?!
Of adaptertjes van Sitecom. Stuk duurder en ook wisselende verhalen....
Misschien een hoop gezoek voor een simpel adaptertje, maar toch een essentieel onderdeel om zorgeloos gebruik te kunnen maken van je draadloze toetsenbord.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
In de pricewatch kan je vrij makkelijk op bereik van de module filteren, want daarin zit nogal een verschil. Het zit em echt niet zozeer in de kwaliteit, maar simpelweg in de juiste stick. Daarnaast is het van zoveel andere factoren afhankelijk dan alleen de hardware, bluetooth is namelijk vrij storingsgevoelig. Een stickje kan bij jou in huis vreselijk werken en bij een ander prima het werk doen, en visa versa...
http://tweakers.net/price...Ce2D7rpy1tGiM0VdrmcFqzjm_
Alle bluetooth adapters in de pricewatch met een theoretisch bereik van 100 tot 200 meter. Die afstanden zal je uiteraard nooit halen, maar ik heb hier bijvoorbeeld een sitecom stickje liggen met een afstand 'tot 100 meter', waarmee ik probleemloos een meter of 30 haal, daarna wordt het prutsen.
http://tweakers.net/price...Ce2D7rpy1tGiM0VdrmcFqzjm_
Alle bluetooth adapters in de pricewatch met een theoretisch bereik van 100 tot 200 meter. Die afstanden zal je uiteraard nooit halen, maar ik heb hier bijvoorbeeld een sitecom stickje liggen met een afstand 'tot 100 meter', waarmee ik probleemloos een meter of 30 haal, daarna wordt het prutsen.
[ Voor 12% gewijzigd door MicGlou op 19-01-2011 17:08 ]
Goede tip!
Had al wel de zoekfunctie van de pricewatch gebruikt, maar dan krijg je die mooie filters voor Bluetooth controllers niet. Via de categorie zoeken is beter.
Eerste twee hits lijken me beide prima. Asus over het algemeen goede kwaliteit.
Conceptronic maar liefst 200m..... of een marketingtruukje
Had al wel de zoekfunctie van de pricewatch gebruikt, maar dan krijg je die mooie filters voor Bluetooth controllers niet. Via de categorie zoeken is beter.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
Wat ik al aangaf, tuurlijk is dat marketing-Wahtah- schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:20:
Goede tip!