Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122238

Topicstarter
Ik heb vorige week mijn nieuwe iphone binnengekregen. Nu heb ik hierop mijn Telfort email ingesteld. Dit heb ik gedaan door middel van IMAP. Nu was dat allemaal niet zo heel moeilijk en op de iphone werkt alles prima.

Alleen als ik nu mijn mail wil binnen halen via mijn outlook krijg ik de volgende melding: 0x800CCC0F de verbinding met de server is onderbroken.
Ik heb geprobeerd om mijn mail binnen outlook via pop3 en via IMAP in te stellen maar op beide manieren krijg ik een foutmelding. Ik kan ook niet meer op mijn webmail inloggen.

Iphone
inkomend: pop3.telfort.nl
uitgaand: authsmtp.vodafone.nl

Outlook2007
inkomend: pop3.telfort.nl
uitgaand: smtp.telfort.nl

Ik heb contact gehad met Telfort alleen zij kunnen me hier niet verder mee helpen. lang leven de klantenservice.

Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad of ligt het aan Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Eh..., volgens je instellingen gebruik je ook POP3 op je iPhone...

Maar goed, als je ook niet meer kan inloggen op je webmail, dan is het probleem niet direct gerelateerd aan Outlook. Ik zou daarom dan ook dat Outlook en iPhone verhaal in eerste instantie achterwege laten bij Telfort en het probleem van aanmelden op de webmail eerst verhelpen.

Grote kans dat wanneer het probleem met het aanmelden op de webmail opgelost is het dan ook weer werkt voor Outlook. Zo niet, zie dan nog;
http://www.howto-outlook.com/howto/sendreceiveerrors.htm

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122238

Topicstarter
Roady81 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:46:
Eh..., volgens je instellingen gebruik je ook POP3 op je iPhone...

Maar goed, als je ook niet meer kan inloggen op je webmail, dan is het probleem niet direct gerelateerd aan Outlook. Ik zou daarom dan ook dat Outlook en iPhone verhaal in eerste instantie achterwege laten bij Telfort en het probleem van aanmelden op de webmail eerst verhelpen.

Grote kans dat wanneer het probleem met het aanmelden op de webmail opgelost is het dan ook weer werkt voor Outlook. Zo niet, zie dan nog;
http://www.howto-outlook.com/howto/sendreceiveerrors.htm
Klopt, bij Telfort gebruik je ook het pop3.telfort adres voor IMAP.

Het probleem met de webmail is opgelost (na telefoontje met de klantenservice). Alleen met outlook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Anoniem: 122238 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:47:
Klopt, bij Telfort gebruik je ook het pop3.telfort adres voor IMAP.
Ok, handig gedaan van ze |:(
Het probleem met de webmail is opgelost (na telefoontje met de klantenservice). Alleen met outlook nog niet.
Schakel je mobiel eens uit zodat de IMAP verbinding verbroken wordt. Wacht een paar minuten en probeer nu eens te verbinding met Outlook via POP3. Ik denk dat ze door hun manier van IMAP ondersteunen de mail account locken en de POP3 connecties geblokkeerd worden.

Waarschijnlijk is het alleen mogelijk om óf alles POP3 te hebben óf alles IMAP.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info