Ik heb vorige week mijn nieuwe iphone binnengekregen. Nu heb ik hierop mijn Telfort email ingesteld. Dit heb ik gedaan door middel van IMAP. Nu was dat allemaal niet zo heel moeilijk en op de iphone werkt alles prima.
Alleen als ik nu mijn mail wil binnen halen via mijn outlook krijg ik de volgende melding: 0x800CCC0F de verbinding met de server is onderbroken.
Ik heb geprobeerd om mijn mail binnen outlook via pop3 en via IMAP in te stellen maar op beide manieren krijg ik een foutmelding. Ik kan ook niet meer op mijn webmail inloggen.
Iphone
inkomend: pop3.telfort.nl
uitgaand: authsmtp.vodafone.nl
Outlook2007
uitgaand: smtp.telfort.nl
Ik heb contact gehad met Telfort alleen zij kunnen me hier niet verder mee helpen. lang leven de klantenservice.
Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad of ligt het aan Telfort?
Alleen als ik nu mijn mail wil binnen halen via mijn outlook krijg ik de volgende melding: 0x800CCC0F de verbinding met de server is onderbroken.
Ik heb geprobeerd om mijn mail binnen outlook via pop3 en via IMAP in te stellen maar op beide manieren krijg ik een foutmelding. Ik kan ook niet meer op mijn webmail inloggen.
Iphone
uitgaand: authsmtp.vodafone.nl
Outlook2007
uitgaand: smtp.telfort.nl
Ik heb contact gehad met Telfort alleen zij kunnen me hier niet verder mee helpen. lang leven de klantenservice.
Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad of ligt het aan Telfort?