Oudere tweakblogs lastig te vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ik heb een aantal feature requests doorgenomen alvorens deze te posten, sorry als het al wel eerder gemeld is. En jullie zijn vast al druk bezig met andere requests, maar ik doe 'm er toch bij.

Ik ben bezig met een serie tweakblogs die verband houden met elkaar. Maar nu ik een serie heb staan is het ontzettend lastig om bij de eerste te komen, tenzij je de exacte link hebt, of bereid bent een ellenlange pagina door te scrollen die niet overzichtelijk is en waar meerdere blogs onder elkaar staan die niet duidelijk gescheiden zijn, en waarbij je ook geen reacties ziet.

Voorbeeld via snellink december.
Voorbeeld via gallery.
Voorbeeld via Categorien.

Op mijn gallery is de eerste blog ook uit beeld verdwenen. Op zich geen probleem natuurlijk, maar de eerste blog is onvindbaar vanuit de blogposts zelf, tenzij ik continue zelf links opneem in de blog zelf.

Dit geld ook voor anderen natuurlijk. Op het moment dat je een leuke blogger ontdekt is het lastig om bij vroegere blogs te komen, tenzij je dus bereid bent om ellenlange verhalen door te scrollen op zoek naar die eerste (die onderaan staat dan).

Vandaar mijn featurerequest:
Een simpele knop op elke tweakbloggerpage waarmee je in een overzicht komt met alleen maar linkjes met de titel van de blogpost. Zodat je daarop kan klikken en dan bij de blog komt. Eigenlijk hetzelfde als bij Weblog Admin, postbeheer, maar dan voor andere users dan de blogger zelf.

Gesorteerd op chronologie en eventueel op te splitsen met Categorieen?

Volgens mij geen al te moeilijke request? Ik ga het in de tussentijd maar oplossen door voor elke post een aparte categorie te maken met daarin de volgordes van de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
B) Kijk hier eens bij het kopje Archieven. Kun je heel netjes op datum naar de oudste blogposts.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ja klik er maar eens op. je ziet dan alle uit 1 map onder elkaar geplakt. Zie voorbeeld snellink december, dat is het zelfde.

Mijn featurerequest is dus dat je als je op archieven klikt bijvoorbeeld, dat je dan 2 links ziet met de titel van de posts in dat archief en dat je dan kan doorklikken en op de blog + reacties komt. Zoals een nieuwsbericht op frontp werkt zeg maar.

[ Voor 50% gewijzigd door Mar2zz op 07-12-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Als je in je artikelen gebruik maakt van de [more]-tag wordt het al een stuk overzichtelijker ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
thx crisp goeie tip ga ik vandaag ff doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
Ik heb geen tweakblog, wellicht is er door de devvers ergens in de tweakblog-admin meer nadruk te leggen op de more-tag zodat mensen die vaker gaan gebruiken? * Barleone verzint maar iets.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb de faq uiteindelijk gevonden en heb gelijk maar wat aan de CSS gedaan. Handige functie die [more] tag, alleen jammer dat je niet zelf een alinea kan uitzoeken die je als samenvatting zet maar dat het de eerste moet zijn? (of zijn daar truucjes voor?
Pagina: 1