[iPhone 4] Simlock terug na update?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anbu-kakashi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-12-2024
Hey,

Ik heb sinds een week een iphone 4 32gb gekregen van iemand die was gejailbreaked en ik wou mijn iphone herstellen, maar in de tussentijd heeft hij zich geupdate naar versie 4.2.1 en nu vraagt mijn telefoon om een simkaart voor te unlocken, maar als ik mijn t-mobile kaartje erin doe zegt hij dat mijn kaart niet geschikt is.
Zou iemand mij kunnen helpen? (Heb al een AT&T kaart besteld, maar ik weet niet zeker of mijn iphone uit Amerika ofzo komt)

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
Je kan achterhalen waar je iPhone vandaan komt.
Je had een unlock via een jailbreak en die heb je er zelf vanaf gehaalt..
Er is voor 4.2.1 nog geen unlock op de iPhone 4..
Dat wordt wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
^^ mee eens. Jammer, maar je zult moeten wachten op een nieuwe jailbreak. Zelfs dan is het de vraag of er direct ook een unlock beschikbaar is, want jailbreaken en unlocken zijn nog 2 verschillende zaken. Pas als ze de nieuwe modemfirmware weten te kraken kan je toestel worden geunlocked. Jailbreak komt vaak veel eerder en een unlock komt zelfs soms niet eens bij sommige versies.

Slecht nieuws, maar kan nog wel een tijdje duren als je pech hebt!

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anbu-kakashi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-12-2024
Ok, ben achtergekomen dat die uit Engeland komt en heb nu een o2 kaart gekocht en wil hem zo unlocken en daarna simlock vrij maken is dat een optie of moet ik echt op een jailbreak wachten of is downgraden ook een optie...

[ Voor 128% gewijzigd door anbu-kakashi op 07-12-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
Lees je even in in het jailbreaken/unlocken en de termen die daar bij komen kijken..

Je kan alleen downgraden als je je SHSH hebt opgeslagen via Tinyumbrella of Cydia