Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11-2022
Beste Tweakers,

Ik vraag me af, ik mag binnenkort een abonnement, maar, is het het waard om bijv. nu de Desire HD of de Galaxy S te nemen, of tot 2011 te wachten voor nieuwe releases?

Ik heb op internet aardig wat geleakte foto's van veelbelovende telefoons die voor 2011 zijn aangekondigd, maar is het het waard om daarop te wachten? Bijvoorbeeld van de Nexus S, zoveel verschild hij niet van een galaxy s, of zit ik daar fout? Overigens is de DHD ook pas in 2011 leverbaar.. maar als ik tussen DHD/SGS moet kiezen wordt het denk ik de SGS.

Graag jullie mening/advies,

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
thomv schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:33:
maar als ik tussen DHD/SGS moet kiezen wordt het denk ik de SGS.
Dan zou ik eerder voor de Nexus S gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik zou op dit moment wachten op de Nexus S, hoe erg ik ook fan ben mijn DHD. Het voordeel van de Nexus S is dat alle updates en nieuwe Android versies binnen '3 seconden' op je telefoon beschikbaar zijn. Bij andere telefoons moet hij eerst door de fabrikant gaan, en dat zorgt voor een goede vertraging. Dus ik zou voor een Nexus S gaan, zeker omdat hij pre-installed komt met Gingerbread, en ook als eerste Honeycomb zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11-2022
Is er verschil qua prestaties tussen de Galaxy S en de Nexus S, want de specs zijn ongeveer hetzelfde. Ik vind persoonlijk de SGS er ook beter uitzien.

Wanneer is de Nexus S +- te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante toestellen voor 2011 (Q1/2):

- LG Star (dual core obv tegra2)
- Motorola Olympus / Terminator (dual core obv tegra2)
- nieuwe Samsung (dualcore obv Orion)

en Acer kwam ook nog met iets...van HTC is volgens mij nog niet zo veel bekend. Van de nieuwe Sony's verwacht ik niet zo veel overigens..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Of het het waard is om op toekomstige toestellen te wachten is een puur persoonlijke keuze. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, en een ieder moet voor zichzelf beslissen of hij of zij kan wachten met de aankoop. We willen je best helpen met je keuze, maar dan verwachten we wel wat meer eigen input. Ik zie namelijk niet wat je eigen ideeën zijn en wat voor specifieke vragen je hebt. Simpelweg vragen of het het wachten waard is, is een vraag die we op GoT niet kunnen beantwoorden.

Als gezegd, op GoT verwachten we wat meer eigen initiatief, zoals in Het algemeen beleid te lezen is. Daarom gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.