Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Hey Ik heb vandaag een smasung europa galaxy gt15500 gekocht ik wilde weten hoe ik me eigen wekkerguild erop kan zetten en me 2 vraag is hoe kan ik een yahoo mail er op doen? kan iemand me helpen alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Slotje? dit zijn dingen die iedereen uit kan vogelen.

Zoek eens in de market naar een wekker app, waar je je eigen guild(?) kan gebruiken.

Yahoo mail kun je gewoon instellen in de standaard mail app.

Ps: ik wil ook een smasung hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eirico, welkom op GoT.

Helaas is dit niet de manier om een topic te openen. Op GoT verwachten we namelijk het een en ander aan eigen initiatief en inzet, wat inhoud dat je eerst zelf op zoek dient te gaan naar het antwoord alvorens je hier post. Oftewel, basic vraagjes horen hier niet thuis. Jouw vragen zijn prima te beantwoorden door er even een zoekmachine bij te pakken.

Daarnaast stellen we het op prijs als je het aantal topics over hetzelfde onderwerp beperkt tot één, en dus niet meerdere topics aanmaakt. Ook wil ik je vragen om wat op je taal te letten: als je ietwat verzorgder post (dus wat minder spelfouten en wat meer interpunctie) is het voor je medeforumgenoten beter leesbaar, en zul je ook betere replies krijgen.

Kortom, probeer het eerst eens met Google, en meldt dan hier of het gelukt is. Zo niet, geef dan aan waarom je er zelf niet uit komt :)