Ik heb sinds een kleine 2 maanden een nieuwe PC. Heb hem toen laten samenstellen door een vriend van me en vervolgens hier op Tweakers.net nog eens laten 'cross checken'.
Systeem: (Win7 64bit)
Heb ik even gegoogled, maar het enige dat ik terug vond was dat ik de Diagnostic Tool van de Samsung-site moest afhalen, omdat het eventueel iets met te veel of onvoldoende stroom voorziening te maken heeft. (link)
Dat heb ik gedaan, en heb de HDD's getest, en er komen geen fouten uit.
Ik merk ook dat de HDD soms uitgeschakeld worden, en als ik dan bv een film af wil spelen van een van de HDD's deze terug begint op te starten (je hoort dit), en Windows Explorer of programma die het bestand gebruikt blijft dan even hangen.
Iemand dat mij kan helpen?
Alvast bedankt!
J-J
Systeem: (Win7 64bit)
- Moederbord: Asus Crosshair IV Formula
- Processor: AMD Phenom II X6 1090T
- Processor koeler: Noctua NH-D14
- Grafische kaart (PCIe): Sapphire HD5970 (2GB)
- Geheugen: Kingston HyperX 8 GB DDR3-1333 Quad-Kit
- Voeding: Antec TruePower Quattro
- Behuizing: Cooler Master COSMOS S
- Harddisk (SSD) : OCZ OCZSSD2-2AGTE60G
- 2x Harddisks (SATA): Samsung HD103SJ
- Blu-ray Lezer: LG CH10LS10
Heb ik even gegoogled, maar het enige dat ik terug vond was dat ik de Diagnostic Tool van de Samsung-site moest afhalen, omdat het eventueel iets met te veel of onvoldoende stroom voorziening te maken heeft. (link)
Dat heb ik gedaan, en heb de HDD's getest, en er komen geen fouten uit.
Ik merk ook dat de HDD soms uitgeschakeld worden, en als ik dan bv een film af wil spelen van een van de HDD's deze terug begint op te starten (je hoort dit), en Windows Explorer of programma die het bestand gebruikt blijft dan even hangen.
Iemand dat mij kan helpen?
Alvast bedankt!
J-J