Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe leg je een band om een platenspeler?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• VdW
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 10-01-2011
Ik heb sinds gister problemen met mij platenspeler Tensai Model TD 861B. Hij werd van de tafel afgestoten en nu zit de band los. Ik heb echter geen idee hoe die er weer op moet. Kan iemand mij helpen?

http://picasaweb.google.com/dcdewit/DropBox?authkey=Gv1sRgCI-58J_RuNeI4gE#5547947343870722690

• VdW
Ik hoop dat het plaatje duidelijk te zien is. Daarop kan je zien dat de draai-mat en draai-stuk (ben niet bekend met de termen) er al af zijn.

• dlare
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 27-06 16:29
Ik zie geen plaatje

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aah, de band aan de onderkant :) Als je de band strak zet om de 'draaiplateau' dan met een breinaald/haakpen kan je er nog precies tussen om hem op het aandrijfasje te duwen.
(gewoon even URL kopieren voor plaatje).

SinergyX wijzigde deze reactie 07-12-2010 15:39 (20%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:02
Dat gaat idd niet werken als je de URL naar de pagina gebruikt ipv de URl van de afbeelding zelf. Rechtermusknop -> Afbeeldingslocatie kopieren en die gebruiken:

Edit: Spuit 11

GENETX wijzigde deze reactie 07-12-2010 15:45 (25%)

• VdW
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:38:
Aah, de band aan de onderkant :) Als je de band strak zet om de 'draaiplateau' dan met een breinaald/haakpen kan je er nog precies tussen om hem op het aandrijfasje te duwen.
(gewoon even URL kopieren voor plaatje).

[afbeelding]
Dus..als ik het goed begrijp moet de band óm de kartels? En sorry voor mijn leekheid, maar het aandrijfasje zit waar?

De band is langer, dus of hij moet dubbel, of hij moet nog ergens anders langs...Alvast bedankt.

Vriendelijke groet.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is je aandrijfas.

Als het zo goed bekijk, je snaar gaat vanuit die aandrijfas naar je plateau, kijk maar eens aan de onderzijde van je plateau, daar zit een 'rand' die overeenkomt met de breedte van die snaar.

edit, heeft jouw plateau toevallig zo'n uitsparing?

Anders via deze manier, moet ook wel lukken:

SinergyX wijzigde deze reactie 07-12-2010 17:36 (34%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• VdW
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:29:
[afbeelding]
Dat is je aandrijfas.

Als het zo goed bekijk, je snaar gaat vanuit die aandrijfas naar je plateau, kijk maar eens aan de onderzijde van je plateau, daar zit een 'rand' die overeenkomt met de breedte van die snaar.

edit, heeft jouw plateau toevallig zo'n uitsparing?
[afbeelding]

Anders via deze manier, moet ook wel lukken:
[afbeelding]
Dat laatste heeft gewerkt...PERFECT!...Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik weet niet wat ik moet zeggen(schrijven). Bedankt dus. Kudos..etc.

Ik ben heel blij hiermee...made my day. _/-\o_
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True