Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:59
Hoi,

ik zit met volgend probleem. Ik ben er 26 en in het bezit van een bachelor toegepaste informatica. Ik heb echter in mn laatste jaar moeten kiezen tussen Netwerken en Webdesign en koos voor het 2de.

Ik zou mij nu graag bij studeren in netwerkbeheer. Bestaat dit in avondschool op de ene of andere manier of ben je verplicht dit eigenhandig te studeren ?

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 23:00
Er zijn genoeg HBO deeltijd opleidingen.. ook wel in netwerkbeheer.

Kijk eens rond op de website's van de HBO scholen bij jou in de buurt :) Fontys heeft ze zeker.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:59
Thomaszki schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:40:
Er zijn genoeg HBO deeltijd opleidingen.. ook wel in netwerkbeheer.

Kijk eens rond op de website's van de HBO scholen bij jou in de buurt :) Fontys heeft ze zeker.
Woon in belgie....niet in NL

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Er zijn inderdaad mogelijkheden genoeg om dit bij te studeren.
Je kan eens kijken op de VDAB site. En daar bij opleidingen zoeken naar bijvoorbeeld Cisco of CCNA. (weet niet of de URL werkt, nogal een rommelhoopje die URL)
Daar is het natuurlijk wel wachten tot er nog eens een opleiding georganiseerd word. De 4 cisco modules kosten in totaal wel 1000 euro, maar je hebt dan wel een goed erkend certificaat.

Maarja, hangt er ook vanaf waar je woont, en waar je bereid bent van avondonderwijs te doen.

edit: of gewoon bij hoge scholen gaan luisteren voor bachelor te halen in netwerkbeheer, aangezien je al een bachelor hebt kunnen daar waarschijnlijk ook een heel deel vakken al geschrapt worden die je niet meer moet volgen.

[ Voor 12% gewijzigd door 4bit op 07-12-2010 14:57 ]

I'll do what I can, but expect very little.

• Groeneg2
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 13:49
Zelf studeer ik momenteel af bij de Open Universiteit. Daar heeft men ook goede informatica opleidingen.
Kijk maar eens op deze link

Mijn pagina op youtube http://www.youtube.com/groeneg