Als ik via het losbreken van de stoel (L2 + R2 om en om indrukken) in het hoofdmenu naar de computer loop en daar vierkantje druk kom ik op de PC.
Hier typ ik netjes DOA in de console en dan start Dead Ops Arcade wel op en zie ik Insert Coin staan en een zombie en GI Joe-poppetje rondrennen, maar dan opeens "freezed" het beeld en kan ik niks meer doen.
Controller reageert niet meer en kan enkel nog via de power-switch aan de achterkant weer leven in mijn PS3 krijgen.
Heb trouwens een dikke vette 80 GB Playstation.
Iemand enig idee om dit te verhelpen of anderen met dezelfde problemen?
Lees overigens op internet veel over classic PS3's die de geest geven bij Black Ops multiplayer, waarbij ik ook al een aantal keren een vastloper heb gehad, maar waarbij die daarna (gelukkig) wel weer leven vertoonde.
Gamedata wegmikken en opnieuw installeren heeft ook niet geholpen trouwens.
Hier typ ik netjes DOA in de console en dan start Dead Ops Arcade wel op en zie ik Insert Coin staan en een zombie en GI Joe-poppetje rondrennen, maar dan opeens "freezed" het beeld en kan ik niks meer doen.
Controller reageert niet meer en kan enkel nog via de power-switch aan de achterkant weer leven in mijn PS3 krijgen.
Heb trouwens een dikke vette 80 GB Playstation.
Iemand enig idee om dit te verhelpen of anderen met dezelfde problemen?
Lees overigens op internet veel over classic PS3's die de geest geven bij Black Ops multiplayer, waarbij ik ook al een aantal keren een vastloper heb gehad, maar waarbij die daarna (gelukkig) wel weer leven vertoonde.
Gamedata wegmikken en opnieuw installeren heeft ook niet geholpen trouwens.
PSN ID: kwaK1983