Ik heb net een topic aangemaakt die nu gesloten is. Ik alleen nog een vraagje omdat ik er nog te weinig verstand van heb... Hoe moet ik de code aanpassen zodat hij wel werkt?
Er werd gezegt dat mijn onclick event het veld leeg maakte. Hoe zorg ik ervoor dat hij dat niet doet?
Dit was mijn vorige post:
Ik ben bezig met een schoolprojectje, we moeten een site maken.
Nu wil ik mijn header een zoek functie, dit lukt wel alleen doet de BUTTON het niet.
Als ik een woord invul en op enter druk doet hij het wel. zodra ik het invulveld invul en op de button klik zegt hij dat er geen resultaten zijn.
Dit is de code die ik gebruik:
Ik ben een n00b
Excuus
Er werd gezegt dat mijn onclick event het veld leeg maakte. Hoe zorg ik ervoor dat hij dat niet doet?
Dit was mijn vorige post:
Ik ben bezig met een schoolprojectje, we moeten een site maken.
Nu wil ik mijn header een zoek functie, dit lukt wel alleen doet de BUTTON het niet.
Als ik een woord invul en op enter druk doet hij het wel. zodra ik het invulveld invul en op de button klik zegt hij dat er geen resultaten zijn.
Dit is de code die ik gebruik:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <div valign="bottom" align="right" class="search-box"> <div class="searchbox"> <form action="http://*weg*/wordpress/" class="searchform" method="get"> <div class="searchbox-form"> <input type="text" name="s" onblur="this.value='Search'" value="Zoeken.." onfocus="this.value=''" class="text inputblur"> <input type="submit" value="Zoek" class="art-button" onclick="this.post.searchword.focus();"/> </div> </form> </div> </div> |
Ik ben een n00b