Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoekfunctie

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

• Argantos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik heb net een topic aangemaakt die nu gesloten is. Ik alleen nog een vraagje omdat ik er nog te weinig verstand van heb... Hoe moet ik de code aanpassen zodat hij wel werkt?

Er werd gezegt dat mijn onclick event het veld leeg maakte. Hoe zorg ik ervoor dat hij dat niet doet?

Dit was mijn vorige post:

Ik ben bezig met een schoolprojectje, we moeten een site maken.
Nu wil ik mijn header een zoek functie, dit lukt wel alleen doet de BUTTON het niet.
Als ik een woord invul en op enter druk doet hij het wel. zodra ik het invulveld invul en op de button klik zegt hij dat er geen resultaten zijn.

Dit is de code die ik gebruik:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<div valign="bottom" align="right" class="search-box">
<div class="searchbox">
<form action="http://*weg*/wordpress/" class="searchform" method="get">
<div class="searchbox-form">
<input type="text" name="s" onblur="this.value='Search'" value="Zoeken.." onfocus="this.value=''" class="text inputblur">
<input type="submit" value="Zoek" class="art-button" onclick="this.post.searchword.focus();"/>
</div>
</form>
</div>

</div>

Ik ben een n00b :| 8)7 Excuus

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Argantos schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:35:
Ik heb net een topic aangemaakt die nu gesloten is. Ik alleen nog een vraagje omdat ik er nog te weinig verstand van heb...
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Argantos schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:35:
Hoe moet ik de code aanpassen zodat hij wel werkt?

Er werd gezegt dat mijn onclick event het veld leeg maakte. Hoe zorg ik ervoor dat hij dat niet doet?
Kan iemand even...? / scriptrequest

Wat heb je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden? Heb je überhaupt al gedebugged? (Debuggen: Hoe doe ik dat?)

Verder verwachten we wel enige basiskennis (dan praten we op eyelevel ;) ); als je die niet hebt is het verstandig even een tutorial door te nemen ;)
Daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden; we zijn allemaal ooit n00b geweest. Wat echter geen excuus is is dat je niet even de moeite neemt te kijken naar je eigen code, de hint die je al gegeven is en dat je van ons verwacht dat we even posten "zus-en-zo los je je probleem op". Zo blijf je namelijk n00b ;)
Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man how to fish and feed him for a lifetime.
Daarbij is Bosmonster in "Zoekfunctie" spot-on en meer dan dat heb je niet nodig; ga even zitten en bekijk je code nog eens heel goed en bedenk wat er gebeurt (en dan vooral wat het verschil is tussen clicken (onclick wordt gefired) en enteren).

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 07-12-2010 12:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.