Ik ben bezig mijn eerste stappen op het gebied van webservices te zetten. Ik gebruik daar netbeans icm GlassFish voor (werkt op zich goed).
Als oefenstuk heb ik een opdrachtje gekregen om een image te uploaden naar de webservice (die accepteert een byte array) en de webservice te laten controleren welk formaat de image heeft en wat de grootte is van het bestand. Ik heb de tip meegekregen naar de apache FileItem api te kijken omdat daar methodes inzitten die het werk voor me kunnen doen (ideaal zou je zeggen).
Ik heb gegoogled op:
byte array to FileItem
byte array to ByteArrayInputStream
ByteArrayInputStream to DefaultFileItem
webservice file upload
DiskFileItem
memoryFileItem
En zoals zovelen die eigenlijk niet weten wat ze aan het doen zijn mis ik de link van byte[] naar file voor de checks.
Ik vraag geen kant en klare oplossing maar ben wel erg benieuwd welke link ik mis ?
Als oefenstuk heb ik een opdrachtje gekregen om een image te uploaden naar de webservice (die accepteert een byte array) en de webservice te laten controleren welk formaat de image heeft en wat de grootte is van het bestand. Ik heb de tip meegekregen naar de apache FileItem api te kijken omdat daar methodes inzitten die het werk voor me kunnen doen (ideaal zou je zeggen).
Ik heb gegoogled op:
byte array to FileItem
byte array to ByteArrayInputStream
ByteArrayInputStream to DefaultFileItem
webservice file upload
DiskFileItem
memoryFileItem
En zoals zovelen die eigenlijk niet weten wat ze aan het doen zijn mis ik de link van byte[] naar file voor de checks.
Ik vraag geen kant en klare oplossing maar ben wel erg benieuwd welke link ik mis ?
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME