[iTunes] Internet Radio stream lijst exporteren?

Pagina: 1
Acties:

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
Op werk zit ik op een iMac en luister de hele dag via iTunes naar de radio. Beetje Mac gebruiker kent die feature wel :)

Nu wil ik graag deze lijst exporteren zodat ik thuis achter mijn pc dezelfde lijst kan gebruiken. Werk thuis zonder iTunes, maar met Winamp. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Google was niet mijn vriend vandaag.

Soundcloud

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-01 06:48
rechtermuisknop op je radiolijst in afspeellijsten en dan exporteer...

bij mij werkt het.

succes ermee

...

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
Hmm, dan heb ik alsnog een .txt bestand waar ik eigenlijk weinig mee kan. Tenminste, ik neem aan dat Winamp (2.95) dat niet begrijpt. Bestaat er niet een database/website waar iTunes zijn streams vandaan haalt?

Soundcloud

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-01 06:48
kaos- schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:27:
Hmm, dan heb ik alsnog een .txt bestand waar ik eigenlijk weinig mee kan. Tenminste, ik neem aan dat Winamp (2.95) dat niet begrijpt. Bestaat er niet een database/website waar iTunes zijn streams vandaan haalt?
sorry had er even overheen gelezen dat je thuis geen itunes gebruikt.

Een mogelijkheid is ook een aantal streams te importeren in winamp via een url van de site. Lijkt me sterk dat je 25 verschillende zenders luistert of is dat wel het geval? Want om 25 zenders op te zoeken en te importeren in winamp is ook niet gewenst...

...