[Word 2003] Printjes om en om op zijn kop op briefpapier

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier het volgende probleem met het printen op briefpapier vanuit Word. We hebben dit probleem op 2 computers.

Wanneer we meerdere exemplaren printen op briefpapier wordt het eerste exemplaar goed afgedrukt, de tweede komt op zijn kop, de derde weer goed en de vierde weer op zijn kop enz.

Beide PC's maken verbinding met de printer via een printserver.

Vanuit een ander programma (Notepad, Excel) gaat het wel goed. Heeft iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat 'moet' in de printerinstellingen te vinden zijn. Maar als je niets zegt over de instellingen van Excel en van de printer dan kunnen we je moeilijk helpen :)

Klinkt erg alsof je dubbelzijdig hebt ingesteld maar de printer dat niet snapt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:52:
Dat 'moet' in de printerinstellingen te vinden zijn. Maar als je niets zegt over de instellingen van Excel en van de printer dan kunnen we je moeilijk helpen :)

Klinkt erg alsof je dubbelzijdig hebt ingesteld maar de printer dat niet snapt.
Ik dacht ook dat het met dubbelzijdig printen te maken had maar ik heb alle instellingen wel gehad wat dat betreft. Het gaag om een Samsung SCX-6555N.

Ik heb inmiddels ook andere driver versies (PCL-5, PCL-6 en PS) geprobeerd maar het probleem blijft bestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

Reptile209

- gers -

Let op dat niet alle instellingen in de normale printersettings zitten voor Word. Kijk ook eens onder Bestand > Pagina-instelling, daar zit ook nog een zee aan instellingen die voor verrassingen kunnen zorgen.

Zo scherp als een voetbal!