Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DVD Drive gaat uit zichzelf open (SH - 223F)

Pagina: 1
Acties:

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Topicstarter
Sinds een maand geleden heeft mijn Samsung SH 223F dvd brander nogal wat kuren vertoond. Hij ging ongeveer een keer per dag open uit zichzelf, daarvoor hoefde het OS niet eens opgestart te worden. De drive gaat namelijk soms ook al open tijdens het booten.

Nu heb ik echter Black Ops binnen, en na wat problemen draait dat spel nu eindelijk. Helaas kwam ik er na ongeveer een half uur achter dat de dvd drive echt niet meer dicht wil tijdens het spelen. Telkens als ik hem erin duw, knippert het groene ledje op de drive (hij verwacht dus iets te lezen) en na ong 5 seconden komt de lade weer vrolijk uit de PC...

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Windows rapporteert geen fouten, maar in de event viewer vond ik dit:
http://cid-e6ba42af960c01...px/Openbaar/cromerror.png

Die meldingen zijn van enige tijd geleden en van gister zie ik geen meldingen over de dvd brander.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

je kan 2 dingen (zelf) doen.:
Je kan het frontje controlern of deze niet op de open/ sluiten toets drukt door deze er vanaf te halen en terug te plaatsen (let hierbij op fabricage fouten).
maar ik zou beginnen met de firmmware van het apparaat te updaten (niet kunnen vinden voor deze drive)

lost dit niks op kan je hem in een andere PC testen en doet hij daar hetzelfde meot hij vervangen worden (even kijken of je nog garantie hebt!)!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:14

Youk

Volvo For Life

Misschien ook eens met een andere SATA kabel proberen. Het zou kunnen zijn dat deze niet goed meer is en dus soms foutieve signalen doorgeeft.

Volvo Classic Club Belgium