Toon posts:

Stroomverbruik Panasonic P42G20E(S)

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ook ik niet ontkom aan een plasma - resp. lcd/led tv ben ik mezelf op dit moment aan het inlezen op dit zeer leerzame forum. Mijn vraag is of iemand iets kan zeggen over het stroomverbruik van de Panasonic plasma tv van het type P42G20E(S). Er worden hier en daar wel waarden genoemd, maar wat is nu het verbruik onder normale omstandigheden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09 20:42
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:25:
Aangezien ook ik niet ontkom aan een plasma - resp. lcd/led tv ben ik mezelf op dit moment aan het inlezen op dit zeer leerzame forum. Mijn vraag is of iemand iets kan zeggen over het stroomverbruik van de Panasonic plasma tv van het type P42G20E(S). Er worden hier en daar wel waarden genoemd, maar wat is nu het verbruik onder normale omstandigheden ?
Aldus een professionele test:

Power Consumption
Default [Normal] mode 133 watts*
Calibrated [Professional] mode 172 watts
Standby 1 watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 16:06

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT EJS51! :)

Voordat je een topic start is het verstandig Het algemeen beleid en dan specifiek de 'Quickstart' door te nemen. Daar zul je lezen, dat we op GoT verwachten dat je enig vooronderzoek verricht, alvorens je een topic opent.

Op die manier kunnen we zien, wat je al te weten bent gekomen en dat je niet dit forum gebruikt als 'vraagbaak/helpdesk' voor simpele vragen.

Aangezien dit een zoekvraag is, komt er een slotje op.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.