Toon posts:

lg gh22ns50 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey iedereen.

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe PC en alles werkt prima. Behalve mijn lg gh22ns50. Hij leest cd`s en dvd`s prima, geen enkel probleem.

Alleen hij kan gewoon niet branden!! Als ik Nero aanzet om een ISO te branden of zelfs om een DVD te Kopieren dan word heel mijn pc stervens langzaam en kan ik zo goed als niks doen, Ik hoor de dvd wel draaien en het lampje zie ik knipperen maar er gebeurd verder helemaal niks!

Het duurt dan gewoon een paar minuten om taakbeheer op te roepen.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? of zal ik terug naar de winkel moeten? ( heb de drivers laatst ge-update )

Alvast bedankt!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 16:30
Heb je al een ander brandprogramma geprobeerd? Dat kan ook daaraan liggen. Probeer anders CDBurner XP

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Je zegt niet wat voor apparaat dit betreft, maar het klinkt verdacht als een optische drive, oftewel iets wat via een I/O controller dingen doet met opslagmedia. Vragen daarover horen gek genoeg thuis in Opslagmedia & I/O Controllers :z

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
CDA441 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:13:
Heb je al een ander brandprogramma geprobeerd? Dat kan ook daaraan liggen. Probeer anders CDBurner XP
Heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet