De link in het stuk verwijst naar Planetadejuego (die als eerste met het nieuws kwam) en die meldt dat het ding 500 euro gaat kosten.
Ze zullen vast de eerste zijn geweest (kan het niet zien, geen tijd bij het nieuwsbericht) maar ze waren zeker niet de enige die dezelde dag nieuws over het stuurtje hadden. Hebben jullie dit gechecked met Thrustmaster, of op een andere manier? Ze noemen zelf geheel geen bron volgensmij (ik moet het doen met Google Translate) en het stukje rond de prijs vertaald hier ook niet bepaald prachtig.
Bij verder zoeken waren vermoedelijk ook andere dingen boven gekomen, en dan had die prijs daar niet als feit gestaan denk ik.
Sommige sites geven als bron Kazunori Yamauchi aan. (bv GTPlanet) en gevens tevens mogelijke een verklaring voor de hoge prijs (in dollars welliswaar).
Bij verder zoeken waren vermoedelijk ook andere dingen boven gekomen, en dan had die prijs daar niet als feit gestaan denk ik.
Sommige sites geven als bron Kazunori Yamauchi aan. (bv GTPlanet) en gevens tevens mogelijke een verklaring voor de hoge prijs (in dollars welliswaar).