Verschil tussen Verenigd Koninkrijk, en Engeland

Pagina: 1
Acties:

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Hoeveel keer moet ik hier een Geachte Redactie topic over openen? Het is incorrect en erg storend voor mensen die in andere delen dan Engeland wonen, welke al enkele tientallen (?) jaren bezig zijn onafhankelijker te worden. ie Zoals als je in de Randstad niet in Friesland woont.

http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk/customs/questions/britain.html

topic:
nieuws: Google lanceert Android Gingerbread en Nexus S

Human Bobby

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Justice schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:56:
Hoeveel keer moet ik hier een Geachte Redactie topic over openen? Het is incorrect en erg storend voor mensen die in andere delen dan Engeland wonen, welke al enkele tientallen (?) jaren bezig zijn onafhankelijker te worden. ie Zoals als je in de Randstad niet in Friesland woont.

http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk/customs/questions/britain.html

topic:
nieuws: Google lanceert Android Gingerbread en Nexus S
Er staat toch Verenigd Koninkrijk in het bericht? Op zich niets mis mee, het wordt nu eenmaal door elkaar heen gebruikt. En als inwoner van GB/UK/Engeland kan ik me er niet aan storen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Bedoel je nu dat de Nexus S wel in Engeland en niet in Wales of Schotland te koop zal zijn? Heb je daar een bron voor?

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 07-12-2010 10:03 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

burne schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:07:
Bedoel je nu dat de Nexus S wel in Engeland en niet in Wales of Schotland te koop zal zijn? Heb je daar een bron voor?
Vergeet Noord-Ierland en de Kanaaleilanden niet ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Justice schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:56:
Hoeveel keer moet ik hier een Geachte Redactie topic over openen?
Beetje flauw om met een retorische vraag te openen terwijl dit je eerst topic over dit onderwerp is. Bovendien zie ook ik niet wat we hier fout zouden doen. Als die telefoon niet in Wales, Schotland en Noord-Ierland uitkomt, hoor ik graag welk bewijs je daarvoor gevonden hebt.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Dit is niet mijn eerste topic, in de vorige thread in Geachte Redactie bracht ik dit punt ook aan, zie mijn postgeschiedenis :)
Het originele bericht sprak over Engeland, dit is later veranerd naar VK, dus ik hoef geen bewijs aan te dragen dat die telefoon niet in Wales, Schotland en Noord-Ierland uitkomt, want dat komt ie wel.
Maar goed bedankt voor de edit.

En ik zie op tweakers dat 9 van de 10 keer Engeland gebruikt wordt terwijl Engeland niet bedoelt wordt, maar ik open daar niet elke keer een topic over natuurlijk... de bedoeling van dit topic was dat in de toekomst het juiste land bebruikt wordt - niet om geirriteerd over te komen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Justice op 07-12-2010 12:34 ]

Human Bobby

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:00:
[...]

Er staat toch Verenigd Koninkrijk in het bericht? Op zich niets mis mee, het wordt nu eenmaal door elkaar heen gebruikt. En als inwoner van GB/UK/Engeland kan ik me er niet aan storen :) .
Ik ga al jaren op vakantie in Engeland en ik kan je vertellen dat veel mensen daar het ook niet precies weten :)
Zou toch wel makkelijk zijn als Wales, Schotland en Noord-Ierland allemaal zelfstandig waren want de gemiddelde Engels persoon kan het vaak ook niet uitleggen.
Pagina: 1