"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
hey Vince!
Had ik deze topic bijna over het hoofd gezien
. Ik heb net ff een mailtje naar die vriend van me gestuurd (met zn digicam). Misschien (hoop ik) kan ik um morgen even lenen, en met een beetje geluk staat morgen een reviewtje (vooral foto's) online.
Een paar vragen/opmerkingen:
Had ik deze topic bijna over het hoofd gezien
Een paar vragen/opmerkingen:
- <LI>Het mobo zit (uiteraard) al helemaal vast. Moet ik het losmaken of is het niet zo'n probleem?</LI> <LI>Waarvan wil je foto's?</LI>
Verwijderd
Hier staat een pagina met info en bij news staat er nog meer, en een foto op deze page, tikkie klein helaas. http://www.asus.com.tw/Products/Motherboard/SlotA/k7v/index.html
Wow, een athlon bord opde asus pagina, ben benieuwd hoelang die blijft staan.
BravOman, foto van de doos (als je die hebt)en gewoon wat foto's van het bord. Je hoeft hem er niet uit te halen hoor
Kan ik meteen een beetje de grootte bepalen, hoe die in de kast past.
Alvast bedankt....
BravOman, foto van de doos (als je die hebt)en gewoon wat foto's van het bord. Je hoeft hem er niet uit te halen hoor
Alvast bedankt....
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Morgen (woensdag) kan ik foto's maken en dan staan ze woensdag avond en anders donderdag online. thnx to remco als ie dit leest!
Tof bedankt, en remco ook bedankt
Mijn BGG profiel
Pagina: 1