Toon posts:

Draadloze hoofdtelefoon voor ongeveer EUR 150,00

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een draadloze hoofdtelefoon van ongeveer EUR 150,00. Via Kieskeurig kom ik o.m. de Philips SHB9000 tegen en de Sennheiser RS 170. Beide - de Philips iets hoger - hebben een goede beoordeling volgens de reviewers.

Aangezien Tweakers dé site is van audiofielminnend Nederland ben ik benieuwd wat voor ervaringen jullie hebben met draadloze koptelefoons en welke jullie mij het beste kunnen aanraden.

Ik ben een huis-, tuin- en keukengebruiker. Ik gebruik de koptelefoon hoofdzakelijk thuis.

Verwijderd

Een duidelijk verschil tussen beide hoofdtelefoons is de manier van communiceren. Zover als ik gezien heb maakt de philips gebruik van bluetooth terwijl de rs 170 gebruikt maakt van kleer technologie. Kleer technologie is in jouw situatie denk ik een betere keuze gezien het feit dat de RS 170 over een grotere afstand kan communiceren. Zelf gebruik ik de RS 170 nu enkele maanden en ik ben er zeer tevreden over.

Natuurlijk is ook de RS 180 een optie voor jouw, hier hangt jammer genoeg een iets hoger prijskaartje aan maar daar tegenover staat dat je dan de beschikking hebt over een open hoofd telefoon wat in mijn mening ten goede komt aan het luister plezier.

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:44
Plus de Sennheisers hebben zijn half-open, wat ik zelf een plus vind maar genoeg mensen een groot nadeel vinden omdat je omgevingsgeluiden nog kan horen