Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wordpress afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 21:34
Hallo Tweakers,

Ik heb een tijdje geleden een website gemaakt in Wordpress. Deze website heb ik gehost op mijn eigen NASje. Dit werkte allemaal prima.

Nu ben ik bezig om deze website om te zetten naar een externe server. gewoon bij een webhost dus. ik ben opnieuw begonnen met het installeren van wordpress + thema. Dit werkt verder allemaal goed alleen laat hij dus geen plaatjes zien. Wel de opmaak maar niet de .png plaatjes en .jpg plaatjes. Ik heb de rechten nagekeken en deze staan gewoon goed. (644)

Website:
*knip*
(let bijvoorbeeld op het grote witte vlak rechts, dit is normaal een slideshow.)

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, ik ben ten einde raad.
Alvast bedankt voor de moeite!

Gr.

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 06-12-2010 20:10 ]

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-11 12:04
Warning: touch() [function.touch]: Unable to create file ./cache/00d1ea201c016fb38dff7be663c0fd60.png because Permission denied in /home/fitmrnzx/domains/pizzeriamammamia.nl/public_html/wp-content/themes/Gourmet/thumb.php on line 237
Blijkbaar toch niet.

[ Voor 16% gewijzigd door mcDavid op 06-12-2010 16:11 ]

• Stvn21
Hmm, schrijft hij dit weg in een bestand ofzo? waar zou ik de rechten van moeten aanpassen?

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:43
code:
1
Warning: touch() [function.touch]: Unable to create file ./cache/f7a182a1c7915a5ebbda63b049535ad2.png because Permission denied in /home/fitmrnzx/domains/pizzeriamammamia.nl/public_html/wp-content/themes/Gourmet/thumb.php on line 237

Je afbeelding linkt naar een bestand / PNG dat gelijk deze foutmelding geeft ... Toch iets met je permissies denk ik ..

• Stvn21
iMick schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:14:
code:
1
Warning: touch() [function.touch]: Unable to create file ./cache/f7a182a1c7915a5ebbda63b049535ad2.png because Permission denied in /home/fitmrnzx/domains/pizzeriamammamia.nl/public_html/wp-content/themes/Gourmet/thumb.php on line 237

Je afbeelding linkt naar een bestand / PNG dat gelijk deze foutmelding geeft ... Toch iets met je permissies denk ik ..
hmm, van dit bestand zijn de rechten goed |:(

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-11 12:04
Goingwrong schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:14:
[...]

Hmm, schrijft hij dit weg in een bestand ofzo? waar zou ik de rechten van moeten aanpassen?
Dat staat gewoon in de melding? Beetje debuggen mag je best zelf doen hoor...

• Stvn21
mcDavid schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:53:
[...]

Dat staat gewoon in de melding? Beetje debuggen mag je best zelf doen hoor...
Je hebt gelijk..

Ik heb hem ook al wel gevonden maar hiervan staan de rechten gewoon goed. net als alle andere rechten. Ik heb Wordpress meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, via Installatron en gewoon via ftp.

• ray538
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 16:30
Het gaat erom dat thumb.php de rechten moet hebben om een afbeelding weg te schrijven in de map 'cache', zoals de melding aangeeft. Weet je zeker dat thumb.php genoeg rechten heeft om in de volledige map 'cache' te schrijven? Kijk ook eens of er al wat in die map staat, als alle benodigde bestanden gewoon netjes in 'cache' staan zijn er dus wel voldoende schrijfrechten en ligt er het probleem ergens anders.

• Stvn21
ray538 schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:01:
Het gaat erom dat thumb.php de rechten moet hebben om een afbeelding weg te schrijven in de map 'cache', zoals de melding aangeeft. Weet je zeker dat thumb.php genoeg rechten heeft om in de volledige map 'cache' te schrijven? Kijk ook eens of er al wat in die map staat, als alle benodigde bestanden gewoon netjes in 'cache' staan zijn er dus wel voldoende schrijfrechten en ligt er het probleem ergens anders.
Ik heb het zelfs even getest met 777. dus ja ..Verder staat er in de map cache alleen een database bestand genaamd Thumbs.db . ook hiervan staan de rechten juist.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:25

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je hebt ergens wat rechten niet goed ingesteld. Verder zijn wij hier geen WordPress Support of andere vorm van helpdesk.

Kan iemand even .. ? doen we hier aan, we hebben het over zelf programmeren in de Devschuur.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.