Toon posts:

Goede hifi zaak omgeving Etten-Leur / Breda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan een home cinema set te gaan aanschaffen met blue-ray speler van in totaal rond de €1000,-
Nu heb ik al gelezen dat je het beste een set kan samenstellen en vooral ook moet gaan luisteren bij een goede professionele hifi-winkel (die alleen hifi verkoopt). Nu heb ik een huis gekocht in Etten-Leur (dichtbij Breda). Mijn vraag is of jullie een goede hifi-winkel weten in de omgeving van Etten-Leur / Breda waar ik terecht kan voor advies en waar ze verschillende goed merken en setjes te koop hebben die ik kan beluisteren.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik zou gewoon sowieso een relatief goedkope Blu ray speler nemen, zo een van ~100 euro.
Want je ziet geen kwaliteitsverschil met een duurdere Blu-Ray Speler.

Dan hou je ~900 euro over voor speakers + reciever + kabels.
HDMI 1.4 kabel kan je voor 3 euro bij de action halen. Meestal zitten er wel luidsprekerkabels bij de speakerset.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:57:
Ik zou gewoon sowieso een relatief goedkope Blu ray speler nemen, zo een van ~100 euro.
Want je ziet geen kwaliteitsverschil met een duurdere Blu-Ray Speler.

Dan hou je ~900 euro over voor speakers + reciever + kabels.
HDMI 1.4 kabel kan je voor 3 euro bij de action halen. Meestal zitten er wel luidsprekerkabels bij de speakerset.
Zoiets was ik ook van plan maar ik koop denk ik wel een blue-ray van Philips. Past mooi bij de TV van Philips die ik ga kopen. Maar weet iemand een goede hifi-zaak in de buurt van Etten-Leur?

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:46
Bergen op Zoom heb je sowieso 'Home Perfection' en 'De Eerste Kamer'. Daar verkopen ze geen troep ;) en is kwartiertje van Etten.

there's no tweak without the tweaker

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:51

ST10©DE

Dus.............

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:27:
[...]

Zoiets was ik ook van plan maar ik koop denk ik wel een blue-ray van Philips. Past mooi bij de TV van Philips die ik ga kopen. Maar weet iemand een goede hifi-zaak in de buurt van Etten-Leur?
Tegenwoordig heeft Philips ook een mooie receiver AVR9900

Deze schijnt hetzelfde te zijn als een NAD T747, zal dus niet slecht zijn. (heb zelf een NAD T737, ben ik zeer tevreden over).

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van het merk Infinity? Is het verstandig de speakers in 1 keer samen met de receiver uit te kiezen en van te voren samen te houten omdat ze samen de klank bepalen? Heb je voor 900 euro een beetje een mooie 5.1set?

Als jullie de onderstaande 2 home cinema setjes zouden vergelijken. Welk zou dan er beter uitkomen?

- Philips HTS9540/12. €1000,- ongeveer LINK: http://www.philips.nl/c/h...spelen-hts9540_12/prd/nl/

- Harman Kardon BDS 800. €1200,- ongeveer LINK: http://www.harmankardon.n...ems~/product/bds-800.html

Wat denken jullie? Ik heb de links er even bijgezet.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 18:34 ]

Pagina: 1