vraagje ivm live profiel pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®enas©ent
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 11:41
Hoi,

Ik vroeg mij iets af. Als ik op mijn profiel pagina van windows live kijk, dat live spaces gebeuren, dan staat er rechtsboven "Your friends (getal)"

Dit getal is echter veel lager dan het werkelijke aantal contacten dat ik heb. Ik wist ook niet dat dit gelijkgetrokken was, ik bedoel, vroeger waren je vrienden op die spaces niet je vrienden op msn, maar tegenwoordig is het allebei hetzelfde ofzo :s Maar anyway, het getal is dus vrij laag, en als ik er dan op klik klopt het weer wel met mijn msn lijst :s Dan laat ie ze wel allemaal zien.

Mijn vraag is ben ik de enige die dit heeft of zijn er meer mensen (en is het dus normaal)?

Ik vraag me namelijk ook af of er nog ergens een verschil zit tussen je vrienden op dat windows live spaces gebeuren en je vrienden op msn, en dat er daarom toch een ander aantal gedisplayed wordt. Ik heb namelijk net een aantal mensen van msn gegooid, en mochten die nog ergens op een vriendenlijst staan waar ik door een bepaalde rare coding van die spaces nu niet meer bij kan, wil ik ze nog wel verwijderen :P