Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Unattended installatie van Hewlett Packard files

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

Verwijderd

Topicstarter
Gents,

Ik heb vijftien nieuwe (tweedehandse) Hewlett Packard desktops voor het streekmuseum waar ik ICT beheer doe. Er komt XP op te staan en er zijn vier extra uitbreidingen van HP nodig (sp35952.exe, sp38488.exe, sp39852.exe en sp42470.exe). Voorzover ik kan nagaan hebben deze installatiefiles geen command line parameters voor unattended install. Zie ik wat over het hoofd? Andere opties?

Hope to hear

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Executable starten en de root, C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Temp en C:\Windows\Temp in de gaten houden. Deze executables pakken de installatiebestanden uit in een tijdelijke folder en starten dan de daadwerkelijke setup uit.

Zonder dat je de setup daadwerkelijk volledig uitvoert kun je de echte setup bestanden dus vanuit de tijdelijke folder kopieeren. Deze kun je vervolgens in je unattended install opnemen.

Pvouput live

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Errr..

Ondanks je beste bedoelingen: dit is niet echt wat we verstaan onder een topicstart zoals dat in Het algemeen beleid staat.

Sowieso doe je er verstandig aan eerst wat verder te kijken naar wat er nu daadwerkelijk in die softpacks (hence de afkorting) zit.
Indien dat drivers zijn kun je ze nadat je ze hebt uitgepakt (da's de enige optie die een SP heeft) integreren of unattended laten installeren.
En hoe dat laatste moet is echt wel terug te vinden - zowel hier op GoT als op bijvoorbeeld unattended.msfn.org ....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.