Wat moeilijk om aan dit probleem een topic titel toe te kennen, haha. Ik weet niet eens zeker of het wel in dit subforum hoort;
Mijn broer heeft een nieuw systeem gebouwd, maar wel zijn oude muis gehouden. Nu is het probleem dat ie af en toe twee keer moet klikken op normale knoppen waar je gewoon één keer op hoeft te klikken.
Bijvoorbeeld de Terug-knop op zijn webbrowser, 8 van de 10 keer moet ie twee keer klikken voor er wat gebeurd.
Het probleem is moeilijk uit te leggen, maar hopelijk snapt iemand wat ik bedoel en wat hier de oorzaak van is.
Zijn systeem:
ASUS M4A87TD EVO
AMD Black Edition Phenom II X4 965
Kingston HyperX 4 GB
Gigabyte GV N460OC-1GI (GTX460)
ZALMAN ZM600-HP (Voeding)
Microsoft Windows 7 Home Premium
Muis is een CTX
Alvast bedankt voor de reacties, ik geef graag nog wat informatie mocht dat nodig zijn.
Mijn broer heeft een nieuw systeem gebouwd, maar wel zijn oude muis gehouden. Nu is het probleem dat ie af en toe twee keer moet klikken op normale knoppen waar je gewoon één keer op hoeft te klikken.
Bijvoorbeeld de Terug-knop op zijn webbrowser, 8 van de 10 keer moet ie twee keer klikken voor er wat gebeurd.
Het probleem is moeilijk uit te leggen, maar hopelijk snapt iemand wat ik bedoel en wat hier de oorzaak van is.
Zijn systeem:
ASUS M4A87TD EVO
AMD Black Edition Phenom II X4 965
Kingston HyperX 4 GB
Gigabyte GV N460OC-1GI (GTX460)
ZALMAN ZM600-HP (Voeding)
Microsoft Windows 7 Home Premium
Muis is een CTX
Alvast bedankt voor de reacties, ik geef graag nog wat informatie mocht dat nodig zijn.