Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RivalMarco
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 10:03
Juli dit jaar vond ik dat mijn HTC Touch Diamond 2 te oud werd, en heb ik een Samsung Galaxy S aangeschaft.

De Galaxy S kwam aangeleverd met Android 2.1, maar heb 'm bijgewerkt naar Android 2.2.
Ik werk nog dagelijks met de Galaxy S, maar sinds ik de HTC DesireHD heb gezien, begint
het toch weer te kriebelen :9~

Nu heb ik al meerdere 'Galaxy S vs DesireHD' topics/yt films bekeken, en het is geen wereld van verschil..
maar toch denk ik er sterk over om de HTC DesireHD aan te schaffen.

Ik heb al meerdere mensen gevraagd of ik zou upgraden, maar de meningen zijn verdeeld.

Wat denken jullie? :9

Verwijderd

Galaxy s houden!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:01

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik denk dat je het ene apparaat inruilt voor een IDENTIEK apparaat, en er op scherm kwaliteit theoretisch op achteruit gaat (en die 0,7CM die de DHD heeft is geen compensatie voor de OLED kwaliteit die de Galaxy S kan bieden, enige waar je mogelijk op vooruit gaat is de afwezigheid van een PenTile matrix).

Qua software en hardware zijn ze bijna identiek, soms in het voordeel van de Galaxy S, soms in het voordeel van de DHD.

Als je echt Sense wilt hebben: overweeg je Galaxy S te tweaken, je kunt haast elke feature installeren, vaak zelfs zonder rooten.

Ik zeg: bewaar die €500 of koop een tablet ofzoiets...

• RivalMarco
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 10:03
De redenen waarom ik voor de DesireHD zou gaan:

- Robuuster uiterlijk
- HTC Sense
- HTC (the brand)
- HTCSense.com (remote control in beperkte mate)

Tevens kan ik m'n SGS waarschijnlijk zeer voordelig (+/- 400 euro) verkopen, waardoor ik niet de volle mep hoefte betalen voor de DHD.

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

RivalMarco schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:04:

- Robuuster uiterlijk
- HTC Sense
- HTC (the brand)

Tevens kan ik m'n SGS waarschijnlijk zeer voordelig (+/- 400 euro) verkopen, waardoor ik niet de volle mep hoefte betalen voor de DHD.
1. Klinkt niet echt doorslaggevend

2. Dus?

3. Heb je al gezegd

Verder vraag ik me af of je echt de nieuwprijs ervoor kan terugeisen.

Pessimism is the foundation of survival

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
RivalMarco schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:04:

- Robuuster uiterlijk
- HTC Sense
- HTC (the brand)

Je zegt het zelf toch al? M'n huisgenoot heeft de Galaxy S ook gehaald en eerlijk gezegd vind ik het een groot plastic naar ding. Zelf zou ik ook de DHD halen. Nog extra argument; HTC is snel(ler) met android updates...?
Maar je zal de keuze toch echt zelf moeten maken..

• Domipost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-11 08:28
Nergens voor nodig lijkt me. Desire HD is groter, scherm is een stuk slechter. Vind hem vanwege de bouw en HTC Sense net wat beter, maar zeker niet het inruilen waard.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is toch echt een puur persoonlijke keuze. Je kan zelf de voor- en nadelen van beide toestellen tegenover elkaar zetten, en dan is het de vraag waar jij de meeste waarde aan hecht. Dit topic gaat daarom dan ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.