Ik ga de stap zetten van ZZP'er naar ZMP (zelfstandig met personeel).
Dit betekend o.a. het schrijven van een goede wervende vacature tekst.
Nu is hier veel over te vinden, maar er is maar weinig informatie beschikbaar over een goede vacature voor ICT'ers.
- Welke informatie moet er minimaal in de vacature staan, en welke informatie kan er wachten tot het sollicitatiegesprek?
- Wat moet er absoluut niet in de vacature staan?
Tot nu toe heb ik de volgende tekst geschreven.
Dit betekend o.a. het schrijven van een goede wervende vacature tekst.
Nu is hier veel over te vinden, maar er is maar weinig informatie beschikbaar over een goede vacature voor ICT'ers.
- Welke informatie moet er minimaal in de vacature staan, en welke informatie kan er wachten tot het sollicitatiegesprek?
- Wat moet er absoluut niet in de vacature staan?
Tot nu toe heb ik de volgende tekst geschreven.
Dit is je kans om vanaf de start mee te werken aan het bouwen van een eigen softwareproduct. Wij gaan het komende jaar een aantal applicaties bedenken, bouwen en lanceren op de markt.
Je wordt de eerste medewerker in mijn bedrijf, en hebt dus direct invloed op de bedrijfsvoering.
Je gaat met mij samenwerken, de eigenaar van het bedrijf. Ik ben een ervaren .net ontwikkelaar van bijna 30 met een brede kennis. Mijn bedrijf bestaat nu 2 jaar en haalt zijn omzet voornamelijk uit het detacheren van mezelf.
Voor deze functie is het erg belangrijk dat je veel eigen initiatief toont, zelfstandig kan werken en creatieve oplossingen kan bedenken. Ook moet je bereid zijn om taken die buiten je functieomschrijving liggen op te pakken, zoals bijvoorbeeld helpdesk werk, klantbezoeken, tekst schrijven, reclame activiteiten, etc.
De helft vande tijd wordt je gedetacheerd bij klanten, de andere helft van de tijd ga je producten ontwikkelen.
Profiel:
* HTS/TU diploma
* minimaal 3 jaar, maar bij voorkeur meer als 5 jaar ervaring.
* minimaal .net framework 3.5
* c#
* asp.net en/of asp.net MVC
* html/css/javascript
* ervaring met js frameworks als jQuery of prototype
* SQL Server
* WPF/Silverlight
* Objective C (pre)
* Unit testen (pre)
* Versiebeheer (pre)
* Gevoel voor interactie design (pre)
Omdat er geen standaard pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden klaar ligt kunnen we deze helemaal aan de hand van jouw wensen samenstellen.
Pensioen, vrije dagen, auto, reiskostenvergoeding, winstdeling, opleiding, laptop, mobiel etc. Als jij aangeeft wat je belangrijk vindt, krijg jij een passende aanbieding.
Ik ben op zoek naar iemand die eigen initiatief toont, alle aanbiedingen via headhunters en recruiters vallen dus af.