Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AB.NET
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik ga de stap zetten van ZZP'er naar ZMP (zelfstandig met personeel).
Dit betekend o.a. het schrijven van een goede wervende vacature tekst.

Nu is hier veel over te vinden, maar er is maar weinig informatie beschikbaar over een goede vacature voor ICT'ers.

- Welke informatie moet er minimaal in de vacature staan, en welke informatie kan er wachten tot het sollicitatiegesprek?
- Wat moet er absoluut niet in de vacature staan?

Tot nu toe heb ik de volgende tekst geschreven.
Dit is je kans om vanaf de start mee te werken aan het bouwen van een eigen softwareproduct. Wij gaan het komende jaar een aantal applicaties bedenken, bouwen en lanceren op de markt.
Je wordt de eerste medewerker in mijn bedrijf, en hebt dus direct invloed op de bedrijfsvoering.

Je gaat met mij samenwerken, de eigenaar van het bedrijf. Ik ben een ervaren .net ontwikkelaar van bijna 30 met een brede kennis. Mijn bedrijf bestaat nu 2 jaar en haalt zijn omzet voornamelijk uit het detacheren van mezelf.

Voor deze functie is het erg belangrijk dat je veel eigen initiatief toont, zelfstandig kan werken en creatieve oplossingen kan bedenken. Ook moet je bereid zijn om taken die buiten je functieomschrijving liggen op te pakken, zoals bijvoorbeeld helpdesk werk, klantbezoeken, tekst schrijven, reclame activiteiten, etc.
De helft vande tijd wordt je gedetacheerd bij klanten, de andere helft van de tijd ga je producten ontwikkelen.

Profiel:

* HTS/TU diploma
* minimaal 3 jaar, maar bij voorkeur meer als 5 jaar ervaring.
* minimaal .net framework 3.5
* c#
* asp.net en/of asp.net MVC
* html/css/javascript
* ervaring met js frameworks als jQuery of prototype
* SQL Server
* WPF/Silverlight
* Objective C (pre)
* Unit testen (pre)
* Versiebeheer (pre)
* Gevoel voor interactie design (pre)

Omdat er geen standaard pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden klaar ligt kunnen we deze helemaal aan de hand van jouw wensen samenstellen.
Pensioen, vrije dagen, auto, reiskostenvergoeding, winstdeling, opleiding, laptop, mobiel etc. Als jij aangeeft wat je belangrijk vindt, krijg jij een passende aanbieding.

Ik ben op zoek naar iemand die eigen initiatief toont, alle aanbiedingen via headhunters en recruiters vallen dus af.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zou het wat minder persoonlijk en iets meer zakelijk schrijven. Minder ik, jij en wij. Het hebben over een kleine onderneming lijkt mij voldoende.
Overigens geef je mensen wel heel veel vrijheid in hun arbeidsvoorwaarden. Een marktconform salaris en flexibiliteit in de secundaire voorwaarden lijkt me voldoende om te noemen.

Kijk ook naar vacatures zoals ze monsterboard staan bijv. Daar zou je wel wat inspiratie uit kunnen putten.

[ Voor 42% gewijzigd door Standeman op 06-12-2010 11:29 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:09
Ik mis PHP ervaring in je functie-omschrijving :+

nee serieus: Inprincipe heb je alles al gedekt. Je geeft ook aan dat je als enige daar werkt (lijkt me wel handig om te weten).
Misschien moet je meer termen gebruiken als HBO werk-/denkniveau in plaats van concreet een diploma eisen. Een diploma zegt veel, maar niet alles ;) Ook markt-conform salaris verwerken in de tekst?

Wel goed dat je aangeeft dat de werkzaamheden erg breed zijn, dus aan de hand van klantcontact zou ik ook communicatief vaardig eisen :)
Standeman schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:25:
Ik zou het wat minder persoonlijk en iets meer zakelijk schrijven.

Kijk ook naar vacatures zoals ze monsterboard staant bijv. Daar zou je wel wat inspiratie uit kunnen putten.
Juist door het persoonlijk opstellen van de vacature spreek je wel meer mensen aan (tenminste, mij bijvoorbeeld wel).

Wat wel zo is, is dat met deze zin:

Je wordt de eerste medewerker in mijn bedrijf, en hebt dus direct invloed op de bedrijfsvoering

je het heel erg breed opstelt. Misschien dat je het meer moet formuleren naar:

Je wordt de eerste medewerker in mijn bedrijf en je eigen input wordt zeer gewaardeerd.

[ Voor 41% gewijzigd door Beerkeeper op 06-12-2010 11:30 . Reden: Even wat beter uitzetten :P ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:16

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik zou beginnen met: meer dan ipv meer als 5 jaar ervaring.

Daarnaast misschien ook wat meer onderscheid maken tussen de persoonlijke ontwikkelingseisen (diploma, ervaring etc) en de diverse technische eisen.

Life is not about specs, it is about joy!

• AB.NET
  • Niet online
Zelf dacht ik ook met de persoonlijke tekst iets meer op te vallen. Van die zakelijke vacatures zijn er al zoveel van. Een van de voordelen van werken bij een klein bedrijf is juist het persoonlijk contact.
Ik ben benieuw wat anderen hier van vinden.

En marktconform salaris is zo uitgekauwd. Dat staat toch onder elke vacature.
Voegt het echt wat toe? Ga je er vanuit na het lezen van zo'n tekst dat er geen markt conform salaris wordt geboden?

Natuurlijk is HBO werk/denk niveau prima. Maar als ik een diploma eis, zullen mensen die het niveau hebben maar het papiertje missen toch ook wel contact opnemen?
Ik wil door het eisen van een diploma aangeven dat we complexere projecten gaan doen, en dat het om een functie met uitdagingen gaat.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:09
Ik reageer nu vanuit mijn eigen perspectief:

Ik reageer op elke vacature die aan mijn functie voldoet (PHP programmeur) en wat mijn eisen zijn. Ik kijk dan niet naar de opleiding (duidelijk omschreven in mijn CV, dus vallen ze erover, jammer dan) maar naar andere zaken zoals kennis van linuxsystemen, etc, etc.

Tuurlijk ook secundaire randvoorwaarden, maar dat is logisch :)

Ik kan wel begrijpen dat anderen baanzoekenden hier wel over vallen en terugkrabbelen, maar ik ben de 'anderen' niet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Beerkeeper op 06-12-2010 11:49 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 14:17

Jaspertje

Max & Milo.. lief

De correcte term voor "Ik wil geen gebruik maken van head hunters" is "acquisitie niet gewenst". en ik mis de regio waar je actief bent.. tenzij je in het lokale suffertje gaat plaatsen is dat wel belangrijk... ik mis niets meer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jaspertje op 06-12-2010 12:34 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Jaspertje schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:25:
ik mis de regio waar je actief bent
We hebben met de topicstarter afgesproken dergelijke informatie in dit topic achterwege te laten om de kat niet op het spek te binden zogezegd :)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 14:32
Heb je ook nagedacht over je bedrijfsvorm?
Het kan raadzaam zijn om een BV te hebben als je werknemers aan gaat nemen, dit omdat je als eenmanszaak je persoonlijk verantwoordelijk bent indien een werknemer ziek wordt en je gewoon mag doorbetalen.
(en ook alle andere verantwoordelijkheden door acties van de werknemer)

(beetje offtopic, maar wel belangrijk)

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

In een B.V. moet je net zo goed zieke werknemers doorbetalen, daar heb je een ziekteverzuim verzekering voor.
Ik ben het wel met je eens dat als je failliet gaat je beter een B.V. kan hebben, als je verder alles volgens de regels gedaan hebt. En wettelijke aansprakelijkheid voor werknemers of jezelf kan je verzekeren, maar dek je lang niet alles mee af, maar dat is iets voor een tussenpersoon omdat haar fijn uit te leggen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• AB.NET
  • Niet online
Ik laat me goed adviseren op het gebied van rechtsvorm. Rechtsvormen is een topic op zich.
Mensen zonder verstand van zaken roepen allemaal dat het direct een BV moet worden, maar als je je erin gaat verdiepen ligt het veel genuanceerder.

Maar ik zou het topic graag willen focussen op de vacature. De juiste rechtsvorm leg ik wel bij de experts neer.
In ieder geval wel bedankt voor het meedenken.

Nog even terugkomend op het punt van Jaspertje:
Wat is een goede locatie om de vacature te plaatsen? Monsterboard, Intermediair, Nationale vacaturebank?

[ Voor 16% gewijzigd door AB.NET op 06-12-2010 14:45 ]

Verwijderd

Heb je ook andere opties overwogen bij het zoeken van een medewerker? Is er niemand in je netwerk geintresseerd om met je samen te werken? Dan weet je meteen wat jij aan diegene hebt.

Over je vacature; Ik denk dat het in eerste instantie belangrijk is om zoveel mogelijk reacties te krijgen. Je kan altijd daarna nog gaan selecteren. Ik zou daarom de eisen die je in je vacature vermeldt naar beneden brengen. Bijvoorbeeld:

* HBO/WO opleiding
* 2 of meer jaar evaring als ontwikkelaar
* asp.net
* C#

Verder zou ik de zin "Ook moet je bereid zijn om taken die buiten je functieomschrijving liggen op te pakken, zoals bijvoorbeeld helpdesk werk, klantbezoeken, tekst schrijven, reclame activiteiten, etc. " schrappen en dit in het sollicitatie gesprek terug laten komen.

Houdt er rekening mee dat jij concureert met gevestigde grote/middelgrote bedrijven voor sollicitanten. Ik zou daarom niet direct de hoogste eisen neerleggen.

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
AB.NET schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:43:

Wat is een goede locatie om de vacature te plaatsen? Monsterboard, Intermediair, Nationale vacaturebank?
Tweakers heeft toch ook een Jobs stukje, lijkt me ook geen onhandige locatie om te plaatsen.
Monsterboard is redelijk overspoeld met vacatures van detacheerders dus of je daar opvalt misschien wel/misschien niet.

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:19:
Houdt er rekening mee dat jij concureert met gevestigde grote/middelgrote bedrijven voor sollicitanten. Ik zou daarom niet direct de hoogste eisen neerleggen.
Of juist wel, als daar genoeg beloning (bijvoorbeeld in aandeel in het bedrijf) tegenover staat.
Dat moet dan wel duidelijk zijn uit de omschrijving van de vacature.

Mij komt het momenteel over (eerste indruk!) als in dat je gewoon een (bovengemiddeld) competente programmeur zoekt, maar niet direct iemand om echt mee samen te werken aan het bedrijf.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:23

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:19:
Dat denk ik juist niet. Werken voor een startup, zeker eentje die echt net start, is anders dan werken voor een grotere gevestigde zaak. Het vraagt een ander type medewerker en het heeft gewoon een andere cultuur. Dat moet je aantrekkelijk vinden natuurlijk, maar iemand die naar zoiets op zoek is, zal zich denk ik minder snel door een grotere toko laten verleiden. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 16:09

mindcre8r

Tradepedia

wanner je spreekt over bezoek aan klanten kan je het ook omschrijven als representatief.

niet dat je een linux beheerder over de vloer krijgt van 40+ die voor de hobby programmeert.

Wat ook niet gek is om te vragen om een stukje sample code, om te bekijken wat het persoon aangeeft dat zichzelf qualificeerd als goede programmeur.

Bears and Bulls

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Vermijd ten allen prijze de woorden "teamplayer", "nine-to-five mentaliteit", "jong en dynamisch". Als ik vacature-mails binnenkrijg met die termen, gaan ze onmiddellijk de prullenbak in.

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:15

samo

yo/wassup

AB.NET schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:21:
Dit is je kans om vanaf de start mee te werken aan het bouwen van een eigen1 softwareproduct. Wij2 gaan het komende jaar een aantal applicaties bedenken, bouwen en lanceren op de markt3.
Je wordt de eerste medewerker in mijn bedrijf, en hebt dus direct invloed op de bedrijfsvoering.

Je gaat met mij samenwerken, de eigenaar van het bedrijf4. Ik ben een ervaren5 .net ontwikkelaar van bijna 30 met een brede kennis6. Mijn bedrijf bestaat nu 2 jaar en haalt zijn omzet voornamelijk uit het detacheren van mezelf7.

Voor deze functie is het erg belangrijk dat je veel eigen initiatief toont8, zelfstandig kan werken en creatieve oplossingen kan bedenken. Ook moet je bereid zijn9 om taken die buiten je functieomschrijving liggen op te pakken, zoals bijvoorbeeld helpdesk 10werk, klantbezoeken, tekst11en schrijven, reclame12 activiteiten, etc.
De helft van13de tijd wordt je gedetacheerd bij klanten14, de andere helft van de tijd ga je producten ontwikkelen.

Profiel:

* HTS/TU diploma
* minimaal 3 jaar, maar bij voorkeur meer als 5 jaar ervaring.
* minimaal .net framework 3.5
* c#
* asp.net en/of asp.net MVC
* html/css/javascript
* ervaring met js frameworks als jQuery of prototype
* SQL Server
* WPF/Silverlight
* Objective C (pre)
* Unit testen (pre)
* Versiebeheer (pre)
* Gevoel voor interactie design (pre)

Omdat er geen standaard pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden klaar ligt kunnen we deze helemaal aan de hand van jouw wensen samenstellen.
Pensioen, vrije dagen, auto, reiskostenvergoeding, winstdeling, opleiding, laptop, mobiel etc. Als jij aangeeft wat je belangrijk vindt, krijg jij een passende aanbieding.

Ik ben op zoek naar iemand die eigen initiatief toont, alle aanbiedingen via headhunters en recruiters vallen dus af.
1: Het softwareproduct is natuurlijk niet van de sollicitant eigen, noch van jou eigen. Zoek een term die het duidelijker omschrijft.
2: Wie is Wij?
3: De markt is enorm breed. Het vermelden van "de markt" heeft geen meerwaarde.
4: Waar slaat deze zin op? Op 'jij', 'mij' of 'samenwerken'?
5: Kan je dat toelichten? Heb je een weblog, portfolio, aantal producten, opleiding, werkervaring aan de hand waarvan de sollicitant kan inschatten wat het niveau van samenwerken is?
6: Brede kennis van wat? Hier geldt hetzelfde voor als punt 3; de markt & brede kennis is zo breed dat het onduidelijk is wat jij wilt bereiken. Om een goede samenwerking aan te gaan en ergens vol achter te gaan staan is het prettig om te weten in welke richting je op moet denken. Consumer-markt? Business-markt? Sector? Dienst?
7: Dit zegt niks over wat jij aflevert. Is het detacheren van jouzelf echt de omzettrekker? Of zijn het de werkzaamheden die juist jij onder de juiste voorwaarden verricht?
8: Is dit de juiste volgorde voor jou? Verwacht jij dat iemand vooral eigen initatief toont en daarna pas zelfstandig werkt? Zoek je dan niet een partner in plaats van een medewerker? Wat is de meerwaarde én wat is het gevolg van deze volgorde?
9: Is bereidheid voor jou voldoende? Je kan ook noemen "het leuk vinden"
10: spatie weg
11: Tekst schrijven is erg algemeen, teksten beschrijft al meer
12: Promotie is het nieuwe reclame.
13: spatie toevoegen
14: Is dit beschijvend genoeg? Zou jij zelf een opdracht aannemen met deze omschrijving? SMART?

Andere opmerkingen zijn al eerder gemaakt. Denk vooral nog even na of voor jouzelf duidelijk is wat je zoekt en of dat duidelijk genoeg vermeld staat in de vacature.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• AB.NET
  • Niet online
Hillie schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 02:02:
[...]
Dat denk ik juist niet. Werken voor een startup, zeker eentje die echt net start, is anders dan werken voor een grotere gevestigde zaak. Het vraagt een ander type medewerker en het heeft gewoon een andere cultuur. Dat moet je aantrekkelijk vinden natuurlijk, maar iemand die naar zoiets op zoek is, zal zich denk ik minder snel door een grotere toko laten verleiden. :)
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik zoek iemand die uitdaging ziet in het werken voor een klein bedrijf en wil meewerken aan de groei van het bedrijf. Helaas heb ik zo'n persoon niet in mijn eigen netwerk. Ben natuurlijk wel druk aan het rondvragen.
Goede punten, ik ga een er mee aan de gang.
punt 5: De vacature is gekoppeld aan mijn bedrijfsnaam, dus dan is het mogelijk de website te bekijken. Omdat ik niet wil werven op tweakers heb ik de link achterwege gelaten. In de vacature wil ik ook niet alles weggeven, iemand die de vacature leest moet ook nieuwsgierig worden en gaan mailen voor meer info.

punt 8: Als eerste medewerker in een bedrijf heb je volgens mij altijd erg veel invloed op de bedrijfsvoering. Ik zoek iemand die mee gaat helpen het bedrijf te groeien, maar wel in de veilige omgeving van een vaste baan en niet als ondernemer.
Dus het is belangrijk dat je initiatief kan nemen, en dat daarna zelfstandig kan realiseren.

punt 9: De medewerker hoeft het niet leuk te vinden, als hij het maar wel gaat doen.

punt 14: SMART? net even gegoogeld.
Is SMART slim?

De beroemde toespraak I have a dream van Martin Luther King was niet SMART (want niet meetbaar, niet tijdgebonden). Maar het was wel een briljante toespraak, zeer inspirerend en activerend.

Wie het onbekende wil verkennen kan niet specifiek zijn. Meetbare resultaten leiden tot calculerend gedrag. Acceptabele doelen zijn niet confronterend. Realistische doelen zijn niet ambitieus. Tijdgebonden doelen hebben een beperkte houdbaarheid.

SMART is een nuttige checklist voor alledaagse doelstellingen bij studie en werk. Maar het legt ook beperkingen op die zeer waardevolle doelstellingen uitsluiten.

Laat SMART geen doel op zich zijn.
De helft van de vacature kan ik duidelijk definieren, de medewerker wordt gedetacheerd bij bedrijven.
Maar de andere helft van de vacature is erg wazig, we gaan iets bouwen, geen idee wat het gaat worden, welke kant we opgaan, het onbekende verkennen dus. Volgens de uitleg in de quote is SMART dan niet de juiste benadering.

[ Voor 23% gewijzigd door AB.NET op 07-12-2010 10:07 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:15

samo

yo/wassup

@AB.NET: Dat zijn goede antwoorden en laat zien dat het een bewuste keuze is die je maakt. Dat het mij opvalt wil natuurlijk niet zeggen dat het fout is ;-)

Edit:
Het SMART maken (zoals hieronder genoemd wordt) van jouw omschrijving zorgt er wel voor dat jouw medewerker wel beter kan presteren volgens verwachtingen.

[ Voor 34% gewijzigd door samo op 07-12-2010 14:34 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch Tijdsgebonden :P

Maaruh hoe/waar kan ik solliciteren? :D

je ne sais cacques

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
samo schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:12:
@AB.NET: Dat zijn goede antwoorden en laat zien dat het een bewuste keuze is die je maakt. Dat het mij opvalt wil natuurlijk niet zeggen dat het fout is ;-)

Edit:
Het SMART maken (zoals hieronder genoemd wordt) van jouw omschrijving zorgt er wel voor dat jouw medewerker wel beter kan presteren volgens verwachtingen.
Zeker bij je eerste medewerker heb je er mee aan als je zorgt voor regelmatig overleg over voortgang & verwachtingen. Je zult toch zaken bij moeten sturen gedurende het jaar.

• AB.NET
  • Niet online
Het managen van iemand wordt een nieuwe ervaring voor mij. Om dit goed te laten verlopen ga ik een coaching traject in. De coach gaat mij opleiden en bijsturen op het gebied van management taken.
Maar dit traject wil ik pas gaan starten als de medewerker in dienst is. Ik pak dit soort dingen liever aan vanuit de praktijk en niet vanuit de theorie.
Schaapmed schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:09:
Maaruh hoe/waar kan ik solliciteren? :D
Sorry, ik mag niet werven op tweakers.

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ga je een developer trouwens een vast contract aanbieden of een contract voor bepaalde tijd? Ik zou het als werknemer wel fijn als een werkgever vooraf bedenkt hoe ie mij wil begeleiden gedurende het jaar. Minimaal X keer evalueren per jaar, soort evaluatie, waar let op je etc. "We zien wel" is zo'n dooddoener lijkt me.

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

AB.NET schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:59:
Het managen van iemand wordt een nieuwe ervaring voor mij. Om dit goed te laten verlopen ga ik een coaching traject in. De coach gaat mij opleiden en bijsturen op het gebied van management taken.
Maar dit traject wil ik pas gaan starten als de medewerker in dienst is. Ik pak dit soort dingen liever aan vanuit de praktijk en niet vanuit de theorie.

[...]

Sorry, ik mag niet werven op tweakers.
Niet op het forum inderdaad er is natuurlijk een t.net/jobs gedeelte ;). Maar volgens mij mag ik jou wel om je cg vragen, of vragen of jij in mijn bio wilt kijken en even je cg te mailen. Toch? O-)

je ne sais cacques

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:26

Wallie

Herr

Tja, ik zou denken... waar is de functie eigenlijk? Randstad? Maastricht? Grun? Zeg ut maar :+ En waar wil je heen met je bedrijf, doorgroeien, of klein blijven op termijn?

Persoonlijk zou ik denken, als ik dit lees: "onzekerheid", het kan een succes worden, of binnen een jaar failliet zijn. En idd al eerder gemeld hier: welke branche wil je heen... wil je samen navigatie software maken, een gedichten generator, een statistisch pakket om de gemiddelde hoeveel koolzuur in blikjes mee te bepalen etc...?

En benadruk misschien dat zo iemand in een 2 manszaak moet werken, dat is heel wat anders als bij een groot bedrijf. Je hebt alleen elkaar om je aan te ergeren, en om 17u 'loket gesloten' zeggen zal niet kunnen, dus overwerk zal er bij horen.

[ Voor 45% gewijzigd door Wallie op 08-12-2010 06:59 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• AB.NET
  • Niet online
Inderdaad een goed idee om aan te geven dat het bedrijf gaat doorgroeien.

Als je dit leest en je denkt "onzekerheid" denk ik dat je niet de juiste persoon bent, ik zoek juist iemand die denkt "uitdaging, kansen,mogelijkheden" na het lezen van de tekst. Dus volgens mij maak ik op deze manier al een voorselectie in de tekst.

[ Voor 12% gewijzigd door AB.NET op 08-12-2010 13:40 ]

Verwijderd

Als ik deze advertentie lees krijg ik bij twee dingen echt jeuk. Dat is consequent gebruiken van het woord 'bedrijf' en het spreken over 'wij'. Het bedrijf is voor mijn gevoel nog in oprichting en ik zou er zeker een nuance in aanbrengen. Verder is er geen wij, want je bent nu een zzp-er.

• AB.NET
  • Niet online
Wat is je definitie van een bedrijf?

Ben 2 jaar bezig, heb meer werk dan ik aankan dus moet er iemand bij. Dat is toch een bedrijf?

Verwijderd

Het gaat mij hier niet om de formele definitie, want ZZP-er = eenmanszaak = bedrijfsvorm.

Het is puur een gevoelskwestie. Ik vind dat als je een eenmanszaak hebt die nog bezig is met de ontwikkeling van een product dat je op zijn minst moet toevoegen dat je een startend bedrijf/ondernemer bent.

Edit:
Nog een vraag. Ben je echt op zoek naar een medewerker of ben je eigenlijk stiekem op zoek naar een partner?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 13:57 ]

Verwijderd

Wil niet mierenneuken alhoewel dat misschien juist wel moet.
Je gaat met mij samenwerken, de eigenaar van het bedrijf. Ik ben een ervaren .net ontwikkelaar van bijna 30 met een brede kennis.
Dat moet denk ik .NET ontwikkelaar zijn, maar dat weet ik niet zeker. Op wikipedia of iets dergelijks stond ik geen concrete informatie hierover. Bijvoorbeeld hier: Wikipedia: .NET wordt het wel als .NET steevast geschreven, op de website van Microsoft ook.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 17:13 ]

• AB.NET
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:55:
Edit:
Nog een vraag. Ben je echt op zoek naar een medewerker of ben je eigenlijk stiekem op zoek naar een partner?
Ik ben op zoek naar een medewerker, ik bied een vast salaris. De medewerker hoeft niets in het bedrijf te investeren en krijgt ook geen aandeel.
Pagina: 1