Wanneer ik online een race spelletje doe ( in dit voorbeeld ) moet ik gebruik maken van Adobe Flashplayer ( versie 10b). Op het moment dat de player geladen wordt is er niks aan de hand. Echter, wanneer ik het spelletje wil spelen, vliegt mijn cpu core ( één van de vier ) naar 95% en doet er verdacht lang over om het scherm te refreshen. Gevolg: race auto vliegt tegen de muur, uit de bocht of kan de track helemaal niet vinden.
Wat heb ik gedaan:
Via c:\windows\SysWOW64\Macromed\flash mijn flashUti10b als admin laten runnen. Toen dat niet hielp ben ik naar de compatibiliteit gaan kijken. Daar staan alle versies van Windows in, behalve 7. Draaien als XP servicepack 2 geeft dezelfde problemen. Dit geldt voor zowel IE, FireFox en Chrome.
Iemand hier tegen aangelopen en ergens een oplossing? Google boodt het me niet iig.
Wat heb ik gedaan:
Via c:\windows\SysWOW64\Macromed\flash mijn flashUti10b als admin laten runnen. Toen dat niet hielp ben ik naar de compatibiliteit gaan kijken. Daar staan alle versies van Windows in, behalve 7. Draaien als XP servicepack 2 geeft dezelfde problemen. Dit geldt voor zowel IE, FireFox en Chrome.
Iemand hier tegen aangelopen en ergens een oplossing? Google boodt het me niet iig.