Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Boek en studiestof 70-640

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Verwijderd

Topicstarter
Hai, Ik ben een "newbee" mbt mcitp en studeer momenteel voor sa ik doe dus de modules (70-) 640,642 en 646. Nou heb ik een vraag over het examen en de studiestof van 640.

In het kort zijn er stukken die ik kan overslaan, van het boek?

Het boek heeft nl. 850 pagina's ofzo en ik vermoed dat ter voorbereiding van het examen mogelijk bepaalde hoofdstukken niet nodig zijn.

Het gaat om mcts exam 70-640 Configuring Windows Server 2008 Active Directory. Self paced training kit van Dan Holme, Nelson Ruest e.a. (en dat is niet enterprise admin maar "en anderen" )

Ik ben al een uur opzoek naar het antwoord via diverse fora maar weet niets te vinden.

Ik zou je erg dankbaar zijn als je onlangs les hebt gehad uit dit boek en een leraar vertelde je eea niet door te lezen. Ik doe de zelfstudie via Dirksen.

Groet,

Casper

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 06:03:

In het kort zijn er stukken die ik kan overslaan, van het boek?
Lijkt me niet verstandig om jezelf op die manier voor de gek te houden, nietwaar?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.