Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rubber om tankdop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Wellicht dat iemand hier mij kan helpen, vannacht tijdens het tanken heb ik de tankdop met veel kracht moeten losdraaien en toen schoot het rubber om de tankdop heen ook los. Heb ik nou een lek/opening gemaakt naar de benzine tank? En zo niet kan het dan toch op een andere manier nog kwaad doen aan mijn auto? Ik heb wel gemerkt dat ik minder haal op een tank maar dat zal wel door het koude weer komen.

Hier een foto van het rubber wat ik bedoel aangezien ik het moeilijk vind uit te leggen.

Afbeeldingslocatie: http://img802.imageshack.us/img802/8916/tankdrop.jpg

Wat ik met rood heb aangegeven dat hele rubber is dus los gekomen ik het maar enigzins terug gedrukt.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Waarschijnlijk is alleen de hals losgekomen uit de carrosserie.Dat is de slang/buis die opening verbind met de tank.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Verwijderd

Topicstarter
Dus dit heeft in principe geen gevolgen voor lekkage van benzine o.i.d.?

Sorry hoor ben wat dat betreft echt totaal niet thuis in auto's.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kun je het rubber niet gewoon terugdouwen? Het is op de foto niet heel duidelijk te zien maar als je dop de vulslang nog goed afsluit is er niks aan de hand.

Al zou ik er wel mee uitkijken. Als er water in je tank kan komen ben je nog verder van huis namelijk, dat heb ik gehad. Staat hier ergens een topic over mijn rotte benzinetank :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
kendo schreef op maandag 06 december 2010 @ 06:44:
Waarschijnlijk is alleen de hals losgekomen uit de carrosserie.Dat is de slang/buis die opening verbind met de tank.
Correct. Dat rubber dient om de vulopening van de tank te verbinden met de carroseserie. Wanneer dat rubber los is hangt de vulopening los. Dat lijkt mij op de lange termijn niet goed. Om te beginnen zou de vulopening kunne gaan rammelen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Idd, en het vocht wat achter te tankdop komt stroomt je auto in.....

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Advies is dus eigenlijk om toch maar even langs de garage te gaan. haha bedankt in ieder geval jongens.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Kan je er zelf misschien ook wel weer in wurmen. 't Is feitelijk alleen een ring die je weer ff achter het plaatwerk moet duwen.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1